جدیدترین علامت امیکرون چیست؟

    کد خبر :899268
مرگ ۴۹ نفر بر اثر کرونا/ بستری ۴۰۹ بیمار جدید

در حالی که گوش درد قبلا در مبتلایان به کرونا مشاهد شده بود اما امروز از آن چیزی که در ابتدا تصور می‌رفت شایع تر است. سال گذشته گروهی در دانشگاه استنفورد، مطالعه‌ای را با دکتر کنستانتینا استانکوویچ انجام دادند و متوجه شدند که سویه امیکرون می‌تواند مشکلاتی در گوش ایجاد کند.

این مطالعه علائمی مانند گوش درد شدید، بی‌حسی گوش و حتی از دست دادن موقت شنوایی را شامل می شود که حتی پس از پایان عفونت نیز می‌تواند ادامه پیدا کند این علائم در افراد واکسینه شده نیز ظاهر می شود، درد اغلب با صدای زنگ در گوش همراه است. این علائم هرچند به ندرت ایجاد می شوند اما در بیمارانی که با یک دوره کامل واکسینه شدند نیز می توانند خود را نشان دهند.

این محقق به افرادی که با کم شنوایی، زنگ زدن در گوش و سرگیجه روبرو شدند توصیه کرد که نسبت به این علائم بی توجه نباشند و آزمایش شناسایی کووید انجام دهند، آمارهای اخیر نشان می دهداز هر ۱۰۰ نفر در بریتانیا، یک نفر در طول موج فعلی ویروس کرونا جدید به کووید-۱۹ مبتلا شده است.

 مدل‌سازی جدیدی که توسط اداره ملی آمار (ONS) منتشر شده نشان می دهد بر اساس برآوردها تا ۱۶ مارس تعداد مبتلایان روزانه در بریتانیا به ۶۵۷ هزار و ۳۰۰ نفر افزایش یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید