جدیدترین تلویزیون های Mini LED سونی معرفی شد/ پروضوح و جذاب

    کد خبر :919727
جدیدترین تلویزیون های Mini LED سونی معرفی شد

سونی تلویزیون جدید X95EK را معرفی کرد که مجهز به صفحه نمایش 4K Mini LED، دوربین براویا و یک ریموت کنترل جدید است. تلویزیون های نسل جدید سونی از طراحی باریک و کیفیت تصویر بالا برخوردار هستند.

بازتاب- دریافت پیش‌سفارش‌ها چین در حال انجام است، برای خریداران پیش‌سفارش 3 سال گارانتی تمدید شده دریافت خواهند کرد. قیمت مدل 65 اینچی 2540 دلار، تلویزیون 75 اینچی 3730 دلار بوده و مدل قدیمی‌تر با سایز 85 اینچ 4780 دلار قیمت دارد.

وضوح صفحه نمایش 3840 در 2160 پیکسل بوده، در حالی که از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه فلش و همچنین سیستم تک تراشه با چهار هسته Cortex-A73 مجهز شده و قدرت سیستم صوتی با دو ساب ووفر به 48 وات می‌رسد.

سونی گفته که تمامی محصولات جدید در سری Bravia XR دارای تراشه شناختی پیشرفته XR همراه با فناوری‌های جدید کنترل صوتی و تصویری سونی مانند XR Dynamic Backlight System Master Edition و XR Terri MAX هستند. این فناوری‌ها به شما امکان نمایش تصویر و صدای پروضوح و شفاف را خواهند داد.

علاوه بر این، دوربین براویا در سال جاری روش‌های تعامل و سناریوهای استفاده مختلفی را برای تلویزیون‌ها ارائه می‌کند. همچنین از کنترل صوتی هوش مصنوعی، تماس ویدیویی روی صفحه تلویزیون بزرگ و سایر ویژگی‌های پیشرفته پشتیبانی می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید