جدیدترین تصاویر هیولای 2024 سامسونگ

    کد خبر :1035250
سامسونگ

شرکت سامسونگ هر سال به معرفی نسل جدید پرچمداران خود می‌پردازد که به عنوان سری گلکسی اس شناخته می‌شود. در این بین انتظار داریم سری گلکسی اس 24 با رهبری گلکسی اس 24 اولترا معرفی شود.

بازتاب- یکی از افراد داخلی که در یوتیوب با نام مستعار Super Roader و یکی از کارمندان سابق بخش موبایل سامسونگ شناخته می‌شود، رندرهایی با کیفیت از پرچمدار آینده این شرکت گلکسی اس 24 اولترا منتشر کرده است.

همانطور که در تصاویر می‌بینید، منبع نزدیک به سامسونگ بر روی قاب تیتانیومی گلکسی اس 24 اولترا و قاب صفحه نمایش بسیار نازک آن تمرکز کرده است. طبق اطلاعات اولیه، اولین نمایش سری گلکسی اس 24 در تاریخ 17 ژانویه 2024 یا 27 دی انجام خواهد شد. نسخه اولترا به پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 مجهز است، مدل‌های باقی مانده در این سری بسته به کشور، یا با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 یا اگزینوس 2400 مجهز خواهند بود. همچنین، گوشی‌های هوشمند در سری Galaxy S24 باید اولین مدل‌های دارای رابط کاربری One UI 6.1 باشند.

Super Roader چند ماه قبل از رونمایی  این گوشی‌های هوشمند ویدیوهایی با رندرهای دقیق از Galaxy Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 منتشر کرد. باید منتظر ماند تا دستاورد آینده سامسونگ را مشاهده کرد. برند کره‌ای هرسال نسل جدیدی از گوشی‌های خود را معرفی و عرضه می‌کند.

این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را با پرچمدارانی جذاب پر سازد. گلکسی اس 24 اولترا دارای رم 16 یا 24 گیگابایتی بوده و از دوربین 200 مگاپیکسلی ارتقایافته نیز بهره می‌برد. جزئیات دقیقی در دست نیست و نباید به شایعات بی اساس هم اشاره کرد. بنابراین باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود شرکت کره‌ای چه گوشی‌های هوشمندی را تدارک دیده است.

انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد. تاکنون تصاویر مختلف و غیررسمی منتشر شده و باید به انتظار ادامه داد. احتمالا بیشتر تصاویر خبر از حقیقت دهند و چنین طراحی برای اس 24 اولترا تدارک دیده شود.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید