جدیدترین آمار فروش گیشه‌ی سینماها

    کد خبر :662876
جدیدترین آمار فروش گیشه‌ی سینماها

از ابتدای آذرماه امسال ۶ فیلم جدید روی پرده‌های سینماها تهران و شهرستان‌ها رفتند و در مجموع فروش کل گیشه سینما در این ماه ۲۹ و نیم میلیارد تومان شده است که در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته حدود ۱۱ میلیارد تومان افزایش فروش را شاهد بوده‌ایم‌.

 

آمار فروش فیلم‌های سینمایی در آخرین هفته آذر بر اساس اطلاعات موجود در سامانه فروش سینمای ایران به این شرح است:

 

فیلم سینمایی «جان دار» ساخته حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری که از بیستم آذرماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده تا امروز بیش از ۷۳۰ میلیون تومان فروش داشته و ۵۱ هزار مخاطب آن را در ۷۲ سینما تماشا کرده‌اند.

 

فیلم دفاع مقدسی «۲۳ نفر» به کارگردانی مهدی جعفری که از هفته گذشته روی پرده سینماها رفت با در اختیار داشتن ۳۵ سالن سینما، ۱۷۸ میلیون تومان فروش داشته و ۱۴ هزار نفر مخاطب آن را تماشا کرده‌اند.

 

فیلم «خداحافط دختر شیرازی» ساخته افشین هاشمی با در اختیار داشتن ۴۷ سالن سینمایی، پس از دو هفته اکران ۱۹۳ میلیون تومان فروش داشته و ۱۴هزار نفر مخاطب داشته است.

 

انیمشین سینمایی «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر که از ۶ آذرماه روی پرده سینماها رفته با اکران در ۴۰ سالن سینمایی تا امروز به فروش ۲۸۷ میلیون و ۱۶۷ هزار تومانی رسیده و بیش از ۲۱ هزار مخاطب داشته است.

 

فیلم سینمایی «لیلاج» داریوش یاری پس از گذشت سه هفته از آغاز نمایش خود در سینماها با جذب ۷هزار مخاطب به فروشی حدود ۸۸ میلیون تومانی رسیده است، این فیلم سینمایی تا امروز در ۴۳ سینما نمایش داشته است.

 

فیلم اکشن «معکوس» پولاد کیمیایی با در اختیار داشتن ۶۲ سالن سینمایی در کشور و پس از گذشت سه هفته اکران با جذب ۱۱هزار نفر مخاطب به فروش ۱۳۹ میلیون تومانی دست یافت که از این مقدار ۷۷ میلیون تومان سهم فروش آن در تهران بوده است.

 

به گزارش ایسنا، کمدی «چشم و گوش بسته» ساخته فرزاد موتمن پس از بیش از یک ماه اکران و نمایش در ۱۸۷ سالن سینمایی ۶۴۲ هزار مخاطب را به سینما کشاند و به فروشی ۷ و نیم میلیاردی رسید که نیمی از این مقدار حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است.

 

فیلم «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند که اکرانش را از نیمه آبان ماه در سینماها آغاز کرد با جذب ۵۷هزار مخاطب و نمایش در ۸۷ سینما ۷۳۰ میلیون تومان فروش داشته است.

 

کمدی «مطرب» مصطفی کیایی با نمایش در ۱۹۶ سالن سینمایی و آغاز اکران از نیمه آبان ماه با جذب بیش از دو میلیون مخاطب، ۲۵ میلیارد تومان فروش داشته که از این مقدار ۱۳ میلیارد سهم فروش در سینماهای تهران بوده است.

 

انیمشین «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی، فیلم تخیلی «تورنادو» سید جواد هاشمی و فیلم نوجوان «منطقه پرواز ممنوع» ساخته امیر داسارگر که نمایش خود را از نیمه آبان ماه در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده اند، به ترتیب بیش از دو میلیارد تومان، ۶۳۳ میلیون تومان و سه و نیم میلیارد تومان فروش داشته‌اند.

 

دو فیلم سینمایی «آشفتگی» ساخته فریدون جیرانی و «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم زاده نیز از امروز ۲۷ آذر ماه روی پرده سینما رفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید