جدایی ستاره استقلال در نیم فصل

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ۱۷:۴۱
    کد خبر :965875
آمانوف

هافبک ازبکستانی‌ای که نیم فصل لیگ بیست و یکم با نظر فرهاد مجیدی به استقلال آمد، در لیگ جاری از سوی ساپینتو مورد استفاده قرار نگرفته تا مشخص شود سرمربی پرتغالی اعتقادی به سبک بازی او ندارد.

آمانوف حتی در روزهایی که استقلال در خط هافبک کمبود بازیکن هم داشت، مورد اعتماد ساپینتو واقع نشد تا شایعات زیادی درباره او به وجود بیاید.

این ستاره ازبکستانی تا پایان فصل جاری با استقلال قرارداد دارد اما عدم حضور در ترکیب (چه به عنوان فیکس و چه به عنوان تعویضی) موضوعی راضی کننده برای او نیست. از طرف دیگر آمانوف راضی به توافق مالی با استقلال برای فسخ قرارداد نیست و به مدیران باشگاه اعلام کرده که اگر به دنبال خروج نامش از لیست هستند،‌باید پولش را به طور کامل پرداخت کنند.

موضوع مهم در این خصوص پر بودن لیست استقلال است؛ آبی ها اگر پنجره نقل و انتقالاتی شان باز شود و بخواهند بازیکن جدید جذب کنند به ازای هر بازیکن باید یک بازیکن را از لیست خارج کنند. به همین خاطر ترک استقلال توسط آمانوف موضوعی دلخواه برای ساپینتو و مدیران تلقی می‌شود.

در چنین شرایطی استقلالی‌ها به آمانوف گفته‌اند که اگر پیشنهادی در نقل و انتقالات زمستانی دارد، به باشگاه بگوید تا مقدمات برای فسخ قراردادش صورت بگیرد. اگرچه هنوز در این خصوص مساله‌ای به طور رسمی اعلام نشده اما به نظر می‌رسد طی روزهای آینده شاهد رخ دادن اتفاقاتی برای فراهم شدن مقدمات جدایی آمانوف باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید