جاهای دیدنی تفلیس در شب

    کد خبر :937974

تفلیس پایتخت گرجستان و یکی از زیباترین مقاصد گردشگری برای هر توریستی است. قدمت این شهر زیبا به قرن پنج میلادی برمی‌گردد و از آن زمان محلی مناسب برای حکومت‌های مختلف بود. آثار تاریخی موجود در این شهر گواه نقش اساسی تفلیس از نظر سیاسی و اقتصادی برای پادشاهان مختلف است. امروزه شهر تفلیس یکی از مقصدهای مهم گردشگری به‌شمار می‌رود؛ زیرا مکانی مناسب برای آشنایی توریست‌ها با تاریخ تمدن انسانی است.

تفلیس علاوه‌بر اهمیتی که از نظر تاریخی دارد، یکی از زیباترین شهرها از نظر جاذبه‌های طبیعی است. مجموعه جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و طبیعی شهر تفلیس چند سالی می‌شود که به تور تفلیس رونق خوبی بخشیده است. درمیان توریست‌هایی که به تفلیس سفر کرده‌اند، شب‌های این شهر بسیار معروف است و جاذبه‌های آن در شب جلوه دیگری دارد. اگر شما هم به سفر با تور تفلیس علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنم حتما شب‌گردی در خیابان‌های این شهر را تجربه کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا به شما بگوییم در شب‌های تفلیس دقیقا کجا به شما خوش ‌‌می‌گذرد.

اگر قصد سفر به تفلیس با بلیط اتوبوس تهران ایروان را دارید خود را براییک مسیر جذاب اما طولانی آماده کنید. با سفر با اتوبوس هزینه سفر خود را پایین بیاورید و به جایش ان پول را هزینه خورد و خورا ک و خرید در تفلیس کنید.

اما اگر از سفر با اتوبوس یا ماشین شخصی خوشتان نمی آید میتوانید بلیط هواپیما تهران تفلیس را خریداری نمایید . شاید هزینه بیشتری کنید اما در سفر آسودگس بیشتری دارید.

پل صلح

پل صلح یکی از زیباترین جاذبه‌های تفلیس است که پیاده‌روی شبانه در آن لذت خاصی دارد. این پل زیبا روی رود کر قرار گفته و طول آن 150 متر است. بدنه پل صلح از فولاد و شیشه ساخته شده و نمای ظاهری آن زیبایی خاصی به رود کر می‌بخشد. لامپ‌های LED 6040 به‌کار رفته در بدنه پل با غروب خورشید به‌صورت خودکار روشن می‌شود و انعکاس رویایی از پل در آب ایجاد می‌کند. یکی دیگر از جاذبه‌های این پل برگزاری نمایش رقص آب و موسیقی کلاسیک در شب‌های تفلیس است. سفر با تور تفلیس و پیاده‌روی روی این پل زیبا می‌تواند رمانتیک‌ترین سفر عمر شما را رقم بزند.

خیابان نظامی

تاکنون شده دل‌تان بخواهد در خیابانی راه بروید که در آن هنر معماری چندین کشور به‌کار رفته باشد، کلی فروشگاه رنگارنگ در آن دیده شوند، بهترین رستوران‌های شهر در آن خیابان غذا سرو کنند و نمایش و موزیک خیابانی در آن اجرا شود؟! شاید با خودتان بگویید همچین جایی در دنیا وجود ندارد؛ اما باید بگوییم که این‌طور نیست. خیابان نظامی تفلیس یکی از معدود جاهایی است که می‌توان از آن به‌عنوان یک پکیج کامل توریستی نام برد. درواقع خیابان تفلیس یک پیاده‌روی بزرگ و تجاری است  که در آن کافه، رستوران، فروشگاه‌های مختلف، نمایش و موزیک‌های خیابانی وجود دارد.

یکی دیگر از جذابیت‌های خیابان نظامی وجود سفارت‌خانه‌ کشورهای مختلف در این خیابان محسوب می‌شود. از آن‌‌جایی که هر سفارت‌خانه نماینده سیاسی و فرهنگی کشور خود است، معمولا نمای ساختمان سفارت با فرهنگ آن کشور هماهنگ می‌شود؛ به‌همین ‌دلیل شما با قدم‌زدن در خیابان نظامی می‌توانید با فرهنگ و معماری کشورهای مختلف آشنا بشوید. برای سفر به این شهر زیبا می‌توانید قیمت تور تفلیس را از وب سایت‌های مختلف چک و خودتان را برای یک ماجراجویی آماده کنید.

کافه لیسی

دریاچه لیسی یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی تفلیس است که هنگام غروب آفتاب زیبایی خاصی پیدا می‌کند. جذابیت خاص دریاچه لیسی سبب تاسیس یک کافه بسیار زیبا به‌نام «کافه لیسی» شد. کافه لیسی یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریحات شبانه و لذت‌بردن از منظره دریاچه لیسی در تفلیس است. در این کافه زیبا می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و غذاهای آذربایجان را امتحان کنید و از تماشای انعکاس نور ماه در دریاچه لذت ببرید. یکی دیگر از دلایل محبوبیت کافه لیسی میان گردشگران این است که این کافه با یکی از قلعه‌های تاریخی تفلیس به نام «قلعه نارین» فاصله کمی دارد. درواقع رفتن به کافه لیسی می‌تواند یک تجربه فراموش‌نشدنی برای شما باشد؛ زیرا می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و غذاهای تفلیس را میل کنید. از تماشای منظره دریاچه لذت ببرید و با بازدید از قلعه نارین صاحب یک تجربه عالی از طبیعت‌گردی شوید. علاوه‌برآن ارزان‌بودن قیمت تور تفلیس لذت سفر شما را بیش‌تر می‌کند.

خیابان شاردنی

شهر تفلیس یکی از زیباترین شهرهای دنیا است و سفر به آن می‌تواند پر از خاطرات شیرین باشد؛ اما چیزی که سفر به تفلیس را به یک سفر رویایی تبدیل می‌کند، شب‌های تفلیس است. مکان‌های زیادی برای تفریحات شبانه در این شهر وجود دارد؛ اما اگر بخواهیم یک مکان را نام ببریم که مخصوص شب‌زنده‌داری است، باید به خیابان شاردنی اشاره کنیم.

خیابان شاردنی یکی از مکان‌هایی است که می‌توانید در آن موسیقی، نمایش، کافه، فروشگاه‌های مختلف، خانه‌های زیبا و کلی چیزهای جذاب دیگر را هم‌زمان ببینید و غرق در شادی و انرژی مثبت شوید. جالب است بدانید  که ساعت کاری کافه‌ها و رستوران‌های این خیابان از ساعت 10 شب تا ساعت‌های اولیه صبح است.

برج ساعت

برج ساعت تفلیس یکی از نما های معروف این شهر است که میان اهالی تفلیس و گردشگران محبوبیت زیادی دارد. شکل ظاهری این برج به‌گونه‌ای است که انگار از دل قصه‌های شب بیرون آمده است؛ البته شکل این برج بی‌ربط به روحیه سازنده آن نیست. چندین سال پیش «ریزوگابریازده» نمایش‌نامه نویس و عروسک‌گردان کودک، این برج را طراحی و برای ساخت آن از بیش از 100 قطعه کاشی استفاده کرد؛ اما جذابیت برج ساعت همین‌جا تمام نمی‌شود!

هرروز رأس ساعت 12 ظهر فرشته‌ای از داخل ساعت بیرون می‌آید و با چکشش به زنگ ساعت می‌کوبد. علاوه‌برآن گردشگران می‌توانند هرروز ساعت هفت عصر به دیدن این ساعت زیبا بروند و از تماشای نمایش «چرخه زندگی» لذت ببرند. برای داشتن یک سفر ارزان به تفلیس می‌توانید قیمت تور تفلیس را از وب‌سایت‌های معتبر مانند علی بابا چک کرده و از تور لحظه‌آخری برای سفرتان استفاده کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید