ثبت‌نام طرح ملی مسکن پایتخت از امروز آغاز می شود

    کد خبر :664022

در حالی قرار است ثبت‌نام طرح ملی مسکن پایتخت از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شود که تهرانی‌ها یک ماراتن سخت را در این طرح پیش رو خواهند داشت.

 

قرار است از ساعت 10 صبح امروز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در 14 شهر برای استان تهران و 4 شهر جدید برای شهروندان تهرانی آغاز شود.

 

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از اضافه شدن یک شهر دیگر به استان تهران برای ثبت‌نام طرح ملی مسکن خبر داده و در این‌باره به تسنیم گفته است:سهمیه استان و شهر تهران در این مرحله ثبت‌نام حدود 70 هزار واحد است.

 

به گزارش تسنیم، محمود محمودزاده با اشاره به آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در تهران از ساعت 10 صبح فردا، اظهار کرد:‌ ثبت‌نام طرح ملی مسکن استان‌ تهران در 14 شهر آبسرد، شهریار، ورامین، پاکدشت، قرچک، اسلامشهر، رباط‌کریم، پیشوا، دماوند، کیلان، شریف‌آباد، فرون‌آباد، فیروزکوه و صفادشت انجام می‌شود.

 

وی با بیان این‌که در این 14 شهر برای حدود 20 هزار واحد طرح ملی مسکن ثبت‌نام انجام می‌شود،‌ افزود:‌ برای شهروندان تهرانی نیز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در شهرهای جدید پردیس، پرند، هشتگرد و ایوانکی در جنوب شرق پایتخت از صبح فردا انجام خواهد شد.

 

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که ظرفیت ثبت‌نام در این چهار شهر برای شهروندان تهرانی حدود 50 هزار واحد است، تصریح کرد: ظرفیت ثبت‌نام برای استان‌های البرز و قزوین و 5 استانی که قبلا ثبت‌نام در آنها انجام شده و فردا با افزایش ظرفیت ثبت‌نام مجدد انجام خواهد شد، حدود 20 هزار واحد است.

 

محمودزاده بیان این‌که در 5 استان کرمان، هرمزگان، اصفهان، زنجان، خراسان جنوبی در مرحله دوم ثبت‌نام متقاضیان واجد شرایط انجام می‌شود، گفت:‌ با توجه به بررسی فرم «ج» متقاضیان، پس از اتمام زمان ثبت‌نام فاز هفتم، به سرعت پالایش متقاضیان در سه بخش ثبت اسناد،‌ ثبت احوال و تسهیلات بانکی انجام می شود.

 

به گزارش تسنیم، حدود 7 میلیون نفر ساکن شهر تهران هستند که بخشی از آنها شرایط ثبت‌نام در طرح ملی مسکن را دارند. این افراد بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی از امروز تا دوم دیما برای ثبت‌نام در طرح ملی مسکن فرصت دارند. اما با توجه به تقاضای بالا برای این طرح در پایتخت، تهرانی‌ها یک ماراتن سخت را برای ثبت‌نام پیش رو خواهند داشت و پیش بینی می شود ظرفیت 70 هزار واحدی (برای استان و شهر تهران) در همان ساعات ابتدای تکمیل شود.

 

مطابق اظهارات معاون وزیر راه و شهرسازی پس از اتمام فاز هفتم، ثبت‌نام حدود 300 هزار واحد طرح ملی مسکن در استان‌های سراسر کشور انجام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید