ثبات نسبی بازار از آغاز شکست تلاش دشمنان حکایت می کند

    کد خبر :580081

رییس کل بانک مرکزی نوشت: ثبات نسبی حاکم بر بازارها از آشکار شدن آغاز شکست تلاش دشمنان ایران حکایت می کند.

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی در اینستاگرام خود نوشت: یکسال از زمانی که فعالیت خود را در بانک مرکزی شروع کردم گذشت. آن ایام تلخ، روزهای سختی برای تمام آحاد اقتصادی بود. همزمان با تنگ‌تر شدن حلقه فشار اقتصادی و رشد شتابان نرخ ارز با درک شرایط بسیار خطیر کشور، این مسئولیت سنگین را پذیرفته و با خدای خود عهد بستم که تمام توانم را برای خنثی سازی فشارها و بهبود شرایط اقتصادی مردم بکار گیرم.

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: لطف خدا، دعای مردم، حمایت قاطع مقام معظم رهبری و پشتیبانی ریاست محترم جمهوری، به همراه تکیه بر آموزه‌های اقتصادی موجب شد مهمترین هدف دشمنان که به اعتراف خودشان، نابودی پول ملی به عنوان مقدمه فروپاشی کشور بود، محقق نشود.

به گزارش مهر، همتی افزود: امروز بنده و همکارانم در بانک مرکزی از اینکه در یکی از حساس‌ترین مقطع تاریخ کشور، توانستیم سهم کوچکی در مقاومت همه جانبه و پیروزی مردم ایران در این توطئه بزرگ داشته باشیم، بر خود می‌بالیم.

وی تصریح کرد: ثبات نسبی حاکم بر بازارها از آشکار شدن آغاز شکست تلاش دشمنان ایران حکایت می‌کند اما با تمام وجود می‌پذیرم که به خاطر شوک ایجاد شده در بازارها و تورم ناشی از آن زندگی اقتصادی بخش وسیعی از هموطنان در تنگنا قرار گرفته است.

او ادامه داد: طبیعی بود که تمام تلاش حقیر و همکارانم در این مدت صرف جلوگیری از انتشار بیشتر شوک‌ها در اقتصاد و کنترل شاخص‌ها کلان باشد.

همتی تاکید کرد: در ادامه مسیر، حفظ و تقویت ارزش پول ملی، مهار تورم، کمک به رونق تولید و رشد اقتصادی و اصلاح نظام بانکی برنامه‌های بعدی خدمتگزاران شما مردم عزیز در بانک مرکزی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید