تیم پرسپولیس به مصاف با الریان می رود

    کد خبر :805892

تیم پرسپولیس با حضور فرشاد فرجی به مصاف الریان خواهد رفت.

سرخپوشان پایتخت که به کسب امتیاز از آخرین بازی مرحله گروهی نیاز مبرمی دارند و برای اطمینان از صدرنشینی، باید الریان را شکست دهند، در حالی پای به میدان خواهند گذاشت که سیدجلال حسینی کاپیتان خود را در ترکیب ندارند.

خط دروازه؛ لک در جستجوی کلین شیت

حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس که در دیدار با الوحده پس از یک بازی غیبت به دروازه برگشت، امروز هم سنگربان قرمزها خواهد بود. تنها کلین شیت او به بازی هفته اول با تیم اماراتی برمی‌گردد و پس از آن لک هرگز نتوانسته دروازه اش را بسته نگه دارد. باید دید او امروز مقابل تیم انتهای جدولی الریان چه می‌کند.

خط دفاع؛ رونمایی از زوج جدید

در شرایطی که سیدجلال حسینی پنج بازی فیکس انجام داد، حالا یحیی او را روی نیمکت نشانده است. در روز نیمکت نشینی کاپیتان حسینی، فرشاد فرجی به ترکیب اصلی رسیده تا اولین بازی آسیایی‌اش با پیراهن پرسپولیس را انجام دهد و در کنار خود محمدحسین کنعانی‌زادگان را خواهد داشت. در سمت راست سیامک نعمتی همچنان حضور دارد و در سمت چپ هم در غیاب سعید آقایی، وحید امیری بازی می‌کند.

خط هافبک؛ فقط یک هافبک دفاعی!

سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف الریان خواهند رفت که محمد شریفی تنها هافبک دفاعی در ترکیب پرسپولیس است و خبری از سرلک، کمال و نوراللهی نخواهد بود. نکته جالب این‌که در مقابل او سه وینگر بازی می‌کنند؛ مهدی ترابی، امید عالیشاه و احسان پهلوان.

خط حمله؛ عیسی و شهریار به دنبال گلزنی

در خط حمله پرسپولیس دوباره ترکیب آشنا قرار گرفته‌اند. عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو که عملکرد بهتری در آسیا نسبت به لیگ برتر داشته‌اند، در مقابل الریان برای گلزنی و نزدیکی به صدر جدول گلزنان تلاش می‌کنند.
نیمکت؛ غیبت عجیب احمد نوراللهی

احمد نوراللهی هافبک دفاعی تیم پرسپولیس به شکلی عجیب در فهرست تیم پرسپولیس جایی ندارد. این اتفاق در حالی رخ داده که قرمزها سیدجلال‌ حسینی، مهدی شیری، مهدی عبدی، علی شجاعی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی مهدی خانی و بوژیدار رادوشوویچ را روی نیمکت خواهند داشت تا با پرستاره ترین فهرست ذخیره به مصاف حریف قطری بروند.

حامد لک
امید عالیشاه
فرشاد فرجی
حسین کنعانی
مهدی ترابی
احسان پهلوان
محمد شریفی
وحید امیری
شهریار مغانلو
عیسی آل کثیر
سیامک نعمتی

منبع: ورزش سه

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید