تیم منتخب جام جهانی قطر

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۵۳
    کد خبر :960993
تیم منتخب جام جهانی قطر

نشریه اکیپ فرانسه بلافاصله بعد از پایان جام جهانی و قهرمانی آرژانتین اسامی یازده بازیکن منتخب این مسابقات را اعلام کرد.تیم منتخب جام جهانی انتخاب شد (عکس)

اگر چه در استادیوم لوسیل لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن جام برگزیده شد و جایزه ای که به امباپه داده شد، کفش طلا به خاطر آقای گلی بازی ها بود، اما در تیم منتحب نشریه اکیب مهاجم جوان فرانسوی ها نمره بالاتری دریافت کرد و به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی 2022 معرفی شد.

میانگین نمره دریافتی امباپه از اکیب 7.17 است در حالی که نمره در نظر گرفته شده برای مسی 6.71 است. در تیم منتخب نشریه اکیپ فرانسه شاهد حضور دومینیک لیواکوویچ دروازه بان تیم ملی کرواسی با معدل نمره 6.57 هستیم در حالی که در استادیوم لوسیل و در پایان بازی آرژانتین – فرانسه دستکش طلا به دروازه بان تیم ملی آرژانتین یعنی مارتینز رسید.

دومینیک لیواکوویچ، اشرف حکیمی، سایس، یوشکو گواردیول، مارکوس آکونیا، لوکا مودریچ، آمرابات، فرناندز،مسی، امباپه و ساکا یازده بازیکنی هستند که در تیم منتخب نشریه اکیپ فرانسه قرار گرفته اند.

فرمول های نشریه اکیپ برای انتخاب تیم منتخب جام جهانی 2022 در نوع خود جالب است و به نظر می رسد این نمرات معدل نمراتی بوده که در پایان هر بازی به بازیکنان داده می شده است. بر این اساس از تیم ملی فرانسه تنها یک بازیکن در تیم منتخب قرار گرفته است. و او کسی نیست جزء امباپه که همان طور که اشاره شد با معدل نمره 7.17 به عنوان بهترین بازیکن جام برگزیده شد. اما از تیم ملی مراکش شاهد حضور سه بازیکن در تیم منتخب هستیم. تیمی که در جام جهانی 2018 و در گروه ایران – اسپانیا و پرتغال چهارم و حذف شد اما این بار در جام جهانی چهارم شد. در بین 32 تیم حاضر در دوحه و این نشان می دهد در فوتبال برای پیشرفت محدودیتی وجود ندارد. اشرف حکیمی، سایس و آمرابات سه بازیکن از تیم ملی مراکش هستند که در تیم منتخب جام جهانی از سوی نشریه اکیب قرار گرفته اند.

تیم منتخب جام جهانی قطر

ورزش سه

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید