تیم ملی با برند داخلی در جام جهانی 2022

  • ورزشی
  • شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۰۵
    کد خبر :906757
تیم ملی با برند داخلی در جام جهانی 2022

پیش از جام جهانی 2018 در روسیه آدیداس اعلام کرد به دلیل تحریم خزانه داری آمریکا نمی تواند به همکاری خود با فدراسیون فوتبال ادامه دهد و اعلام شرکت نایکی که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از کفش های این شرکت تولیدی استفاده نکنند واکنش شدید کارلوس کی روش سرمربی وقت تیم ملی را به همراه داشت و حتی موجب مصاحبه این مربی علیه شرکت آمریکایی شد.

در یکی دو سال اخیر تیم ملی سعی در همکاری با شرکت آل اشپورت داشت که یک شرکت آلمانی است اما به تازگی این قرارداد همکاری هم فسخ شده و به نظر می رسد تیم ملی با برند داخلی به جام جهانی دوحه می رود. احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال این خبر را کرد و در پاسخ به این سوال که تکلیف حامی تیم ملی در جام جهانی چه خواهد شد؟ می گوید: «فدراسیون فوتبال پیش از این با یک مجموعه قرارداد داشت که در چند نوبت مکاتبه شد و در نهایت اعلام فسخ شد. فراخوانی را در این خصوص در دپارتمان حقوقی فدراسیون منتشر کردیم‌، تا 19 اردیبهشت فرصت است که چه تولیدکنندگان داخلی و چه نمایندگان خارجی می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند، با توجه به بسته‌ای که اعلام کردیم می‌توانند به عنوان حامی فدراسیون فوتبال پیشنهادشان را بدهند و ما بعد از 19 اردیبهشت این پیشنهادات را بررسی می‌کنیم و درنهایت نتیجه را اعلام خواهیم کرد. تمایل و علاقه ما در فدراسیون فوتبال استفاده از برندهای داخلی است، انصافا تولیدات خوب داخلی داریم و بعضی از برندهای ایرانی در مسابقات بین‌المللی خوب درخشیدند. با توجه به تعدد تولیدکنندگان این موضوع را فراخوان دادیم تا در چارچوب مشخص پیشنهادات را ارائه کنند و فدراسیون هم یکی از مجموعه‌هایی که شرایط بهتری دارد، انتخاب خواهد کرد.»

به گزارش ورزش سه، با توجه به صحبت هایی که اصولی انجام داد پیش‌بینی می شود تیم ملی با برند مجید راهی دوحه شود. برندی که ایرانی است اما از چند تیم خارجی در رشته های مختلف ورزشی حمایت می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید