تیرگی روابط هیئت خراسان رضوی با فدراسیون کشتی؟

    کد خبر :453961

بعد از واگذاری میزبانی مسابقات جام جهانی به روس‌ها، به نظر می‌رسد روابط هیئت کشتی خراسان رضوی که متقاضی میزبانی این رقابت‌ها بود، با فدراسیون کشتی به تیرگی گراییده است.

در روزهای گذشته اتحادیه جهانی کشتی روس‌ها را به عنوان میزبان جام جهانی 2019 کشتی آزاد معرفی کرد و این در حالی بود که پیش از این هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این رقابت‌ها در مشهد انجام شده بود. همین موضوع ناراحتی شدید مشهدی‌ها را به دنبال داشت و آنها معتقد بودند که فدراسیون کشتی به خوبی از درخواست میزبانی آنها دفاع نکرده است.

در همین رابطه مسعود ریاضی در مصاحبه‌هایش علاوه بر اعلام ناراحتی این هیئت از فدراسیون کشتی، در نامه‌ای اعتراض هیئت خراسان رضوی به خروج جام تختی از سیستم رنکینگ را اعلام کرد.

در سمینار اخیر هیئت‌های کشتی که روز چهارشنبه گذشته در حضور بیش از نیمی از اعضای مجمع فدراسیون کشتی برگزار شد اعلام شد که جام تختی به درخواست مربیان تیم ملی از حالت رنکینگ خارج شده که هیئت کشتی خراسان رضوی در این نامه اعلام کرده «قرار بود تصویب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت فدراسیون و تقویم ورزشی و خط مشی فدراسیون برعهده فدراسیون کشتی باشد.»

همچنین در بخش دیگری از نامه اعتراضی این هیئت بار دیگر به موضوع میزبانی جام جهانی و تامین هزینه‌های برگزاری این مسابقات از سوی مشهدی‌ها اشاره شده است.

به نظر می‌رسد روابط این هیئت با فدراسیون کشتی به تیرگی گراییده و وقتی در این خصوص با مسعود ریاضی رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی تماس گرفتیم او به تسنیم گفت: فعلا در مورد مسائل داخلی فدراسیون و کشتی صحبت نمی‌کنم. همه حرف‌های ما در آن نامه گنجانده شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید