تیراندازی در کلوپ شبانه در ویسکانسین آمریکا

    کد خبر :806574
تیراندازی در کلوپ شبانه در ویسکانسین آمریکا

رسانه‌های محلی اعلام کردند به دنبال تیراندازی در یک کلوپ شبانه در ایالت ویسکانسین آمریکا چندین نفر زخمی شدند.

در تیراندازی در یک کلوپ شبانه در ایالت ویسکانسین آمریکا امروز (یک‌شنبه) چندین نفرمورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شدند.

«ملیندا دانفورث»، سخنگوی شرکتی که این کلوپ شبانه را اداره می‌کند، گفت: ممکن است هفت یا هشت نفر بر اثر این تیراندازی زخمی شده باشند.

او افزود: تیراندازی در اتاق ناهار خوری هتل «رادیسون» واقع شده است که به کلوپ شبانه «اوندیا» در منطقه «اشوابنون» ویسکانسین متصل است.

دانفورت با اشاره به اینکه یکی از مظنونان در گذشته در بازداشت بوده، اعلام کرد: تاکنون اطلاعاتی درباره هویت مظنونان به دست نیامده است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد. پلیس هنوز در تلاش است تا افراد مظنون را بازداشت کند.

«جاش کاول» دادستان کل آمریکا نیز تاکید کرد: این حادثه مهار شده است و دیگر تهدیدی برای جامعه وجود ندارد.

روز گذشته نیز در واشنگتن در خانه‌ای نزدیک ایستگاه مترو واترفرانت تیراندزای شد که به دنبال خودداری فردی مسلح از زمین گذاشتن سلاح خود، پلیس به وی شلیک کرد. فرد مسلح که در شرایط وخیمی به سر می‌برد به بیمارستان منتقل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گفتنی است، در حالی که روزانه خبر‌های متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود؛ اما لابی قدرتمند سلاح در آمریکا اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت برای در اختیار داشتن سلاح در این کشور تصویب شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید