توییتر از ایلان ماسک شکایت می کند/ فسق معامله ای پرحاشیه

    کد خبر :923352
توییتر

بلومبرگ به نقل از منابع داخلی گزارش داد که توییتر قصد دارد در اوایل هفته جاری از ایلان ماسک به دلیل امتناع از خرید این شبکه اجتماعی شکایت کند. خریدی که حاشیه های بسیاری به دنبال داشت.

بازتاب-بر اساس گزارش بلومبرگ، مدیریت توییتر با شرکت حقوقی Wachtell، Lipton، Rosen & Katz (WLRK) مستقر در نیویورک قراردادی را برای وکالت این شرکت در دادگاه امضا کرده است. انتظار می‌رود توییتر اوایل این هفته شکایت خود برعلیه ماسک را انجام دهد.

به یاد بیاورید که پیش از این ماسک قرارداد خرید توییتر را فسخ کرد، همانطور که کپی از اخطاریه خطاب به رئیس بخش حقوقی این شرکت، ویجی گاد، که در وب سایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده منتشر شده است، نشان می‌دهد. در این نامه، به طور خاص، آمده است که این شرکت تعدادی از تعهدات تحت این قرارداد را انجام نداده، از جمله ارائه نکردن اطلاعات کاملی که بتواند نسبت حساب‌های جعلی و واقعی را نشان دهد.

برت تیلور، رئیس هیئت مدیره توییتر، خاطرنشان کرد که این شرکت قصد دارد از این کارآفرین برای چنین عملی شکایت کند. طبق گزارش کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، در صورت نقض توافق، ماسک باید حدود یک میلیارد دلار غرامت به شرکت بپردازد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید