تویوتا لندکرورز 70 جدید با طراحی خاطره انگیز معرفی شد

    کد خبر :1036016
لندکرورز 70 جدید

شرکت تویوتا با سری شاسی بلندهای لندکروز خود توانسته در قلب طرفداران خود را جای دهد. حال به تازگی لندکرورز 70 جدید یعنی مدل 2024 را با طراحی دوست داشتنی رونمایی کرد.

بازتاب-محصول جدید تازه رونمایی شده نخستین بار راهی بازار ژاپن شده و پس از آن به بازار بزرگ فروش تویوتا یعنی امارات متحده عربی خواهد رسید. این مدل یک شاسی بلند دو درب بوده که نسبت به سایر شاسی بلند‌ها ارتفاع کمتری دارد. در بحث طراحی می‌توان شاهد ظاهری شبیه به مدل‌های دهه 70 تویوتا بود اما در کابین داخلی سعی شده المان طراحی بروزتر مورد استفاده قرار گیرد.

فاصله بین دو محور لندکروزر 70 جدید به 2310 میلی‌متر می‌رسد که 420 میلی متر نسبت به نسخه پنج درب کوتاه‌تر محسوب می‌شود. این خودرو به یک موتور پرتوان 6 سیلندر 4.0 لیتری V شکل بنزینی با قدرت 228 اسب بخار همراه با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک مجهز شده تا در جاده‌های ناهموار بتواند جولان دهد. خودروهای شاسی بلند تویوتا با توانایی پیشرانه بالا همیشه زبان‌زد هستند و این لندکروزر 70 جدید نیز از قاعده مستثنی نیست.

 

لندکرورز 70 جدید

 

از ویژگی‌های محصول جدید تویوتا باید به به چراغ‌های جلو LED،  سیستم ترمز ABS، دو ایربگ، تعدادی سیستم کمک راننده، سیستم کنترل فشار باد لاستیک، فرمان قابل تنظیم ارتفاع و دسترسی، ورود بدون کلید، سیستم چندرسانه‌ای با صفحه نمایش لمسی 9 اینچی و پشتیبانی از Android Auto و Apple CarPlay اشاره کرد. خریداران می‌توانند چهار رنگ را انتخاب کنند: بژ، نقره‌ای، سفید و خاکستری.

مشخص نیست تویوتا چه زمانی قصد دارد این شاسی بلند دو درب خود را در بازارهای دیگر عرضه دارد. سابقه درخشان تویوتا در زمینه تولید و طراحی خودروهای شاسی بلند نشان داده که این شرکت همیشه سعی داشته مدل‌های هیجان انگیز را در اختیار طرفداران و مشتریان خود قرار دهد. مدل تازه عرضه شده نیز یک خودرو جذاب و پرتوان بوده که در هر شرایط جاده‌ای می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید