تولید یک آلبوم موسیقی مخصوص روزنامه خوانی و کافه نشینی

    کد خبر :254151

نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی از انتشار چند آلبوم ویژه و برنامه ریزی برای برپایی کنسرت در تابستان امسال خبر داد.

سامان احتشامی نوازنده پیانو و آهنگساز با اشاره به تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بیان کرد: از مدتی پیش تصمیم گرفتم ۹ آلبوم به صورت جداگانه منتشر کنم که سال گذشته موفق به انتشار چند عنوان از جمله «همایون های همایون» به مناسبت تولد استاد همایون خرم، «گریبان» با همراهی علی عمرانی و «موسیقی فیلم ها» اشاره کرد.

وی افزود: در حال حاضر نیز آلبوم «جدایی تو» به خوانندگی همایون کاظمی را در دست تهیه دارم که در آن آثار اسدالله ملک برای پیانو و ویولن تنظیم شده و بابک شهرکی به عنوان نوازنده ویولن و من به عنوان نوازنده پیانو کارها را اجرا کردیم. آلبومی به نام «مرا بپذیر» به خوانندگی علیرضا گلشن نیز در دست انتشار است که سال جاری عرضه می شود.

احتشامی درباره اثر دیگری که تصمیم دارد آن را در سال جاری منتشر کند، توضیح داد: کار ویژه ای روی ساز ملودیکا و پیانو به نام «ملودیکافه» است که به اعتقاد من می تواند کار متفاوتی برای علاقه مندان موسیقی به حساب آید. می توان با کمال آرامش در یک کافه نشست و آهنگ های نوستالژیک این آلبوم را گوش داد. این آلبوم مخصوصا برای زمان خواندن روزنامه آماده شده است. اصلا چه اشکالی دارد که همه ما وقتی مشغول مطالعه روزنامه و یا خوردن قهوه در یک کافه هستیم آهنگ هایی را گوش کنیم که کاملا منطبق بر این فضا طراحی و تولید شده است.

این نوازنده پیانو در معرفی آلبوم بعدی خود نیز گفت: کار دیگری که در این مدت روی آن کار کردم، اثری با عنوان «ملودُنبک» هست که محتوای اصلی آن روی سازهای تمبک و ملودیکا پایه گذاری شده و امیدوارم بتوانم این اثر را نیز به زودی منتشر کنم. در این آلبوم عمران فروزش به عنوان نوازنده تمبک گروه اجرایی را همراهی می کند. البته دو اثر «باغ رویاها» و آثار ارکسترالم نیز در سال جاری بازنشر خواهند شد که به زودی جزییات آنها را اعلام خواهم کرد.

احتشامی در پایان درباره برنامه های خود در حوزه برگزاری کنسرت توضیح داد: غیر از تهران نمی توانیم برنامه درستی برای اجرای زنده داشته باشیم زیرا برخی از دوستان ما در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها چندان به مجوزهای پایتخت اهمیت نمی دهند و گاهی اوقات بی احترامی هایی به هنرمندان و گروه های باسابقه موسیقی می کنند که اصلا در شان هنرمندان نیست. شخصا علاقه زیادی برای اجرای کنسرت در شهرستان ها دارم اما وقتی برخی از رفتارها را می بینم نمی توانم به درستی برای برگزاری کنسرت اقدام کنم. البته طبق برنامه ریزی های انجام گرفته اواخر خرداد یا تابستان امسال کنسرت ویژه ای را در تالار وحدت تهران برگزار خواهم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید