تولید نفت شیل آمریکا در ژانویه به رکورد 9.1 میلیون بشکه می‌رسد

    کد خبر :662009

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد: انتظار می‌رود تولید نفت آمریکا در ماه ژانویه روزانه 29 هزار بشکه افزایش یابد و به رکورد 9.14 میلیون بشکه در روز برسد.

 

به نقل از رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود اعلام کرد: انتظار می‌رود، تولید نفت آمریکا در 7 حوزه بزرگ تولید نفت شیل در ماه ژانویه روزانه 29 هزار بشکه افزایش یابد و به رکورد 9.14 میلیون بشکه در روز برسد.

 

انتظار می‌رود، تولید در بزرگ‌ترین حوزه تولید شیل، پرمیان بیسین در تگزاس و نیومکزیکو 48 هزار بشکه در روز افزایش یابد و به رکورد جدید 4.7 میلیون بشکه در روز برسد که کمترین افزایش از ماه جولای به شمار می‌رود.

 

به گزارش فارس،این آمار نشان داد تولید در شمال داکوتا و منطقه باکن نیز انتظار می‌رود حدود 3 هزار بشکه در روز افزایش یابد و به رکورد جدید 1.53 میلیون بشکه در روز برسد. که کمترین افزایش از زمان کاهش تولید در این منطقه در ماه سپتامبر است.

 

این گزارش از پیش بینی کاهش تولید در ایگل فورد و حوزه آنادارکو خبر داد.

 

مناطق پرمیان و باکن،برزگ‌ترین عوامل افزایش تولید نفت شیل بوده‌اند که کمک کردند تا آمریکا در کنار عربستان و روسیه به بزرگ ترین تولیدکننده نفت در جهان تبدیل شود.

 

با این حال، از آنجاییکه که تولیدکنندگان نفت هزینه های حفاری‌های جدید را کاهش دادند وبر رشد درآمدها متمرکز شده‌اند، نرخ رشد کاهش یافته است.

 

تعداد دکل‌های نفتی فعال، به عنوان شاخص اولیه تولید آتی نفت، قبلا برای 12 ماه متوالی کاهش یافته است.

 

همچنین پیش‌بینی شده است، تولید گاز طبیعی آمریکا به رکورد 85.6 میلیارد فوت مکعب در روز در ماه ژانویه برسد.

 

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولیدکنندگان 1069 چاه حفر کرده‌اند که کمترین میزان از نوامبر 2017 است و 1200 چاه را هم در بزرگ‌ترین حوزه تولید نفت شیل در ماه نوامبر کامل کردند. از این رو، مجموع کل چاه‌های حفر شده و تکمیل نشده 131 حلقه کم شده است و به 7574 رسیده است که کمترین تعداد از اکتبر 2018 به شمار می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید