تولید قراردادی محصولات آرایشی و بهداشتی در کارخانه کارن زیما

    کد خبر :872499

تولید قراردادی محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور، در چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

تاسیس کارخانه های بزرگ و مدرن، با هدف تولید در ظرفیت خالی، باعث رشد فزاینده این صنعت شده است. در حال حاضر منطقه آزاد قشم به دلیل مزایای مختلف و وجود چنین کارخانه هایی یکی از مراکز اصلی تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور است.

اخیرا با تاسیس کارخانه کارن زیما قشم، ظرفیت تولید در این جزیره بیش از پیش افزایش یافته است. این کارخانه با دو خط تولید مدرن در مساحت 600 متر مربع محصولات مختلفی چون عطر، شامپو و کرم را تولید می کند. در این کارخانه 50 نیروی متخصص در تلاش هستند تا تمام نیاز های موجود برای تولید محصول در این حوزه را برآورده کنند.

این کارخانه تمام آنچه را که برای رسیدن به تولید محصول نیاز دارید انجام می دهد. ثبت برند آرایشی و بهداشتی، دریافت مجوز های لازم، ارائه مشاوره اقتصادی، ارائه فرمولاسیون های روز تحت لیسانس شرکت کارنلی فرانسه، ارائه بسته بندی های استاندارد و ارسال و صادرات محصول، همگی بخشی از خدمات مجموعه کارن زیما قشم است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات این کارخانه اینجا کلیک کنید.

تولید قراردادی چیست و چه مزایایی دارد؟

تولید قراردادی به معنای استفاده از ظرفیت خالی یک کارخانه به منظور تولید محصول است. بزرگترین مزیت استفاده از این روش، عدم نیاز به ساخت کارخانه و حذف بسیاری از هزینه های اولیه است.

پرایوت لیبل محصولات آرایشی و بهداشتی، یکی از بهترین روش ها برای حذف ریسک سرمایه گذاری در تاسیس کارخانه است. در این روش شما با هزینه بسیار کم محصول نهایی خود را روانه بازار می کنید. همچنین در آینده، میزان تقاضای بازار در مورد محصولات برند شما، مشخص کننده این امر خواهد بود که نیاز به تاسیس کارخانه خصوصی برای برند خود دارید یا خیر.

اگر هزینه های اولیه ساخت کارخانه را کنار بگذاریم، حفظ زمان مزیت دیگر این روش تولیدی است. بطور مثال زمان ساخت کارخانه، جذب نیرو های متخصص، دریافت مجوز های بهداشتی لازم و دیگر موارد، شاید چند سال از شما زمان بگیرد. اما با استفاده از ظرفیت های تولید قراردادی این زمان به چند روز کاهش پیدا می کند.

از دیگر مزیت های این روش، استفاده از نیروی متخصص و مشاوره افراد مجموعه است. افراد متخصص این کارخانه ها، به دلیل تجربه تولید محصولات مختلف در این حوزه، تجارب بسیار ارزشمندی دارند. استفاده از این تجربه ها می تواند ریسک سرمایه گذاری شما را به شدت کاهش و میزان شانس موفقیت برند شما را افزایش دهد.

☑ این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید