توقیف ۵ موتور سیکلت سنگین در تهران

    کد خبر :838238
توقیف ۵ موتور سیکلت سنگین در تهران

سرهنگ علی همه خانی از توقیف ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر در معابر شهر تهران خبر داد و گفت؛ توقیف موتورهای سنگین بدون مجوز و بدون پلاک به خواسته مردم و به دلیل آلودگی‌های صوتی و بر هم زدن آرامش دیگر رانندگان در اولویت پلیس است.

وی افزود: اولین موتورسیکلت سنگین در ساعت ۱۲:۳۰ در محدوده همت شرق به غرب یکدستگاه موتور سیکلت سنگین (هوندا ۱۰۰۰ سی سی) که در این مسیر در حال تردد بود با اجرای طرح مهار توسط همکاران بزرگراه توقیف شد.

سرهنگ همه خانی ادامه داد: همچنین در ساعت ۱۵:۴۵ درمحور بزرگراه شهیدچمران مقطع پل سئول توسط عوامل سرکلانتری بزرگراه پلیس راهور یکدستگاه موتورسیکلت سنگین (سوزوکی۱۰۰۰سی سی )بااجرای طرح مهارتوقیف شد.

وی بیان داشت : در ادامه اجرای طرح مهار ، درساعت ۱۵:۵۵ و درمحور بزرگراه شهید همت مقطع پل جوانمردان توسط عوامل سرکلانتری بزرگراه پلیس راهور یکدستگاه موتورسیکلت سنگین (هوندا۱۳۰۰سی سی )توقیف شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: چهارمین موتورسیکلت سنگین (سوزوکی ۱۴۰۰سی سی ) نیز در ساعت۱۶:۰۰ در محدوده بزرگراه شهید چمران مقطع پل سئول توسط عوامل سرکلانتری بزرگراه پلیس راهور با اجرای طرح مهارتوقیف شد تا جمع موتورسیکلت‌های سنگین سنگین توقیفی از ابتدای سال به ۳۰ دستگاه برسد.

سرهنگ همه خانی افزود: درساعت ۱۷:۲۰ درمحور صدر بصورت ه غرب _ نوبنیاد ، پنجمین دستگاه موتورسیکلت سنگین (یاماها ۱۲۰۰سی سی ) نیز توسط عوامل منطقه۲۴ پلیس راهور با اجرای طرح مهار توقیف گردید تا جمع توقیفیهای روز جمعه به عدد ۵ و از ابتدای سال جاری تاکنون به ۳۱ دستگاه برسد .

به گزارش ایلنا، وی از شهروندان خواست در مشاهده اینگونه موتورسیکلتهای سنگین که با سرعت و انجام حرکات نمایشی امنیت تردد رانندگان را در معابر به خطر می اندازند و با جان خود و دیگران بازی می کنند حتما پلیس را با شماره ۱۱۰ در جریان گذاشته تا همکاران بنده پیگیریهای پلیسی خود را در این خصوص انجام دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید