توقیف کامیون حامل 3000 مرغ زنده در شاهین‌شهر

    کد خبر :797838

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از توقیف یک دستگاه کامیون که به صورت غیرقانونی و قاچاق ۳ هزار مرغ زنده به وزن ۵ تن و ۳۰۰ کیلو را حمل می‌کرد، خبر داد.

علی صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پاسگاه “مورچه خورت” حین کنترل یکی از محور‌های اصلی مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر افزود: این خودرو‌ها در مجموع ۳ هزار مرغ زنده به وزن ۵ تن و ۳۰۰ کیلو را به صورت غیرقانونی بارگیری کرده بود که خودرو و محموله توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه مرغ‌ها طبق دستور قضائی به کشتارگاه انتقال داده شدند، ادامه داد: در این خصوص یک راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

صادقی از شهروندان خواست، هر گونه موضوع در خصوص احتکار یا قاچاق ارزاق عمومی مردم را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.

کشف ۲۵ ماینر قاچاق در اصفهان

کامران ریاحی نیز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت غیر مجاز و بدون مجوز چند نفر در زمینه تولید ارز دیجیتال در ۴ مغازه مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع یک گروه از کارآگاهان مجرب با هماهنگی مقام قضائی از این مغازه‌ها بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۲۵ دستگاه ماینر فاقد مدارک گمرکی و قانونی کشف شد؛ ارزش ماینر‌های مکشوفه برابر توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال ارزیابی شده است.

وی از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و اظهار داشت: بسیاری از تولید‌کنندگان ارز دیجیتال برای انجام فعالیت غیرقانونی خود از برق یارانه‌ای واحد‌های صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل استفاده می‌کنند که این کار آن‌ها باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری می‌شود.

منبع: فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید