توقیف کامیون حامل ۱۰۳ کیلو تریاک

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۷
    کد خبر :662101
توقیف کامیون حامل ۱۰۳ کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس استان خراسان جنوبی خبر داد.

 

سرهنگ محمد بخشنده در این باره اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان های شرقی کشور تهیه و پس از گذشتن از استان های مرکزی کشور به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت مشخص شد که متهم با سفر به استان‌های شرقی کشور مقادیری تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده است و قصد دارد با یک دستگاه کامیون وارد تهران کند، گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات این پلیس به «بیرجند» اعزام شدند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ادامه داد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی و کنترل چندین ساعته محورهای مواصلاتی منتهی به «بیرجند»، خودروی متهم در این محور شناسایی و مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد. ماموران پس از مراقبت‌های ویژه، کامیون مذکور را در اتوبان «آزادگان» متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

 

به گزارش ایسنا ،بخشنده با بیان اینکه در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شده است، گفت: در بررسی از خودروی متهم ۱۰۳ کیلو و ۶۵۶ گرم تریاک که به‌صورت ماهرانه‌ای در قسمت باربند خودرو جاساز شده بود، کشف شد. با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید