توقیف محموله عجیب ۱۰۰ میلیارد تومانی در بندر جنوبی

    کد خبر :851694
توقیف محموله عجیب ۱۰۰ میلیارد تومانی در بندر جنوبی

فرمانده مرزبانی ناجا از توقیف یک شناور باری حامل کالای قاچاق به ارزش ۱۰۵ میلیارد تومان در یکی از بنادر جنوب ایران خبر داد.

سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تاکید بر عزم جدی مرزبانان استان بوشهر در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار سال با تلاش مرزبانان پایگاه دریابانی کنگان یک شناور باری حامل کالای قاچاق در آب های بندر کنگان شناسایی و توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه کالاهای قاچاق به صورت حرفه‌ای در قالب کالاهای ملوانی در شناور جاسازی شده بود، افزود: ماموران در بازرسی از شناور توقیفی، ۸ دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه قایق یاماها جت توربو، ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین، ۱۰۴ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۲۳۰ عدد قطعات کامپیوتر، ۲۵۲هزار عدد قرص نیروزا، ۹هزار کیلوگرم پودر نیروزا، ۲۲هزار بطری شربت نیروزا، ۶ دستگاه لوازم پزشکی، ۲۳۴ دستگاه دوربین مدار بسته، ۵ هزار عدد لوازم جانبی موبایل، ۶ میلیون و ۶۱۴ هزار لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲۴۵ دستگاه رسیور، ۳هزار ثوب پوشاک و صدها قلم کالا که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۱۰۵ میلیارد تومان برآورد کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و سودجویان بدانند مرزبانان با اشراف اطلاعاتی بر آب های سرزمینی کوچکترین تحرک در نوار مرزی و آبی را زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید