توقف لورکوزن در حضور 6 دقیقه ای سردار آزمون

  • ورزشی
  • شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۲۴
    کد خبر :941072
لورکوزن

روز دوم هفته هفتم بوندس‌لیگا با برگزاری چهار دیدار ادامه یافت که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ از ساعت 18 در ورزشگاه خانگی تیم آگزبورگ به میدان رفت و با تک گل دقیقه 59 بریشا این بازی را واگذار کرد تا تیره‌روزی‌هایش در لیگ داخلی ادامه پیدا کند.

در شهر دورتموند، حریف سنتی بایرنی‌ها بهترین استفاده را از شکست باواریایی‌ها کرد و با پیروزی یک بر صفر مقابل شالکه موفق شد سه امتیاز بسیار ارزشمند را کسب کند و با 15 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به یونیون برلین صدرنشین شود. تک گل بازی را یوسف موکوکو در دقیقه 79 برای زردپوشان به ثمر رساند.

مارکو رویس مهاجم ملی‌پوش دورتموندی‌ها در دقیقه 33 به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد و احتمال می‌رود مدتی را از میادین مسابقه دور باشد. شدت مصدومیت رویس به حدی بود که گفته می‌شود ممکن است این بازیکن جام جهانی را نیز از دست بدهد.

در دیگر بازی امشب؛ بایرلورکوزن در خانه پذیرای وردربرمن بود که با نتیجه یک – یک مقابل میهمان خود متوقف شد. سردار آزمون مهاجم ایرانی لورکوزن فرصت چندانی برای حضور در این بازی پیدا نکرد و از دقیقه 84 وارد میدان شد تا حضور 6 دقیقه‌ای او نیز گره‌ای از کار تیمش باز نکند. گل لورکوزن در دقیقه 57 توسط دمیربای به ثمر رسید و این تیم در دقیقه 82 گل تساوی را دریافت کرد و تا پایان بازی نیز نتوانست دومین گل خود را به ثمر برساند.

اینتراخت فرانکفورت هم در خانه اشتوتگارت با نتیجه 3 بر یک میزبان خود را شکست داد.

در تنها بازی باقیمانده امشب نیز لایپزیگ از ساعت 21 میهمان بوروسیا مونشن‌گلادباخ خواهد بود

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید