صدرنشینی قهرمان و توقف شاگردان آنچلوتی در ایستگاه لوانته

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ ۹:۳۵
    کد خبر :838756
صدرنشینی قهرمان و توقف شاگردان آنچلوتی در ایستگاه لوانته

رئال مادرید در هفته دوم لالیگا اسپانیا در خانه لوانته به تساوی رسید و تیم اتلتیکو مادرید، قهرمان فصل گذشته در بازی خانگی پیروز شد.

هفته دوم رقابت‌های لالیگا با دو بازی پیگیری شد که در یکی از این دیدارها رئال مادرید در خانه لوانته به تساوی ۳-۳ رسید و اتلتیکومادرید با پیروزی خانگی ۱-۰ مقابل الچه صدرنشین شد.

رئال مادرید اگرچه با گل دقیقه ۵ گرت بیل پیش افتاد اما در دقایق ۴۶ و ۵۷ به ترتیب توسط راجر مارتی و خوسه کامپانیا دروازه‌اش باز شد. وینیسیوس جونیور در دقیقه ۷۳ دوباره کار را به تساوی کشاند اما لوانته که دست بردار نبود، با زدن یک گل دیگر در دقیقه ۷۹ توسط روبر پیر به کسب پیروزی نزدیک شد هرچند وینیسیوس برای دومین بار ناجی کهکشانی‌ها شد و در دقیقه ۸۵ دومین گل خود و سومین گل تیمش را زد تا بازی با تساوی تمام شود. رئال با این نتیجه ۴ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به بارسلونا پایین‌تر از اتلتیکومادرید ۶ امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفت.

در بازی دیگر این هفته تیم اتلتیکومادرید قهرمان فصل قبل لالیگای اسپانیا در نخستین بازی خانگی‌اش در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید میزبان الچه بود و موفق شد مهمان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، کورئا در دقیقه ۳۹ تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا شاگردان سیمئونه اولین برد خانگی‌شان را در این فصل لالیگا کسب کنند. البته این دومین برد متوالی روخی‌بلانکو بود که این تیم را با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید