تور کنسرت محمد معتمدی به اردبیل می‌رسد

    کد خبر :666555

تازه‌ترین دور کنسرت‌های محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی روز سیزدهم دی ماه با اجرای قطعات آلبوم «حالا که می‌روی» در تالار فدک شهر اردبیل برگزار می‌شود.

 

این کنسرت‌ها با حمایت مرکز موسیقی «ماوا» از نهادهای هنری زیر مجموعه سازمان هنری – رسانه‌ای «اوج» میزبان علاقه مندان موسیقی است.

 

«حالا که می‌روی» از جمله مجموعه‌های تازه محمد معتمدی خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان است که در ۸ قطعه اجرا و تنظیم شده است. این آلبومِ عاشقانه با آهنگسازی فرید سعادتمند و براساس اشعار محمد مهدی سیار از کتاب «رودخوانی» است که اسفند ماه سال گذشته با حمایت مرکز موسیقی «ماوا» در دسترس مخاطبان قرار گرفت. در این اثر قطعات «باور نمی کنی»، «دل‌های فروشی»، «حالا که می‌روی»، «نشانی»، «غم پنهان»، «آفرینش»، «کوچه انتظار» و «کجایی» آمده است. این آلبوم در دو نسخه دیجیتال آنلاین (با دو کیفیت معمولی و عالی) و دیجی پک عرضه شد.

 

به گزارش مهر،میثم مروستی، علیرضا دریایی، آتنا اشتیاقی، پوررنگ پورشیرازی، رضا تاجبخش، مسعود آرامش، میلاد بیضا، پریسا دلفانی، میلاد سعدی، حمید دلنوازی، آرین قیطاسی، مهرداد عالمی، آرش ناصرالمعمار، بهزاد رواقی، امیر فرهنگ اسکندری و فرشید سعادتمند و فرید سعادتمند، هومن نامداری، میلاد بیضا و علی مزیدی به عنوان تنظیم‌کننده گروه اجرایی آلبوم «حالا که می‌روی» را تشکیل می‌دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید