تور موتورسواری به مقصد کربلا پس از پایان کرونا برگزار می‌شود

    کد خبر :784347

رئیس کلوپ موتورسواران کانون جهانگردی و اتوموبیل‌رانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری از برگزاری پنجمین تور موتورسیکلت به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: تور موتورسواری به مقصد کربلا پس از پایان کرونا برگزار می‌شود.

سعید باقری با اعلام این که این تور با همکاری و همراهی مجموعه سپاه پاسداران تهران (محمد رسول الله) و زیر نظر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور از مبدا میدان سپاه تا میدان آزادی به صورت گروهی و متحدالشکل برگزار شد، گفت: همزمان با چهل و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲بهمن ۱۳۹۹ پنجمین تور رسمی خود را با تعداد ۲۶۰ موتور پلاک ملی و ۴۲ موتور سنگین برگزار کردند.

وی گفت: با توجه به برگزاری چندین تور موفق، در نظر داریم پس از اتمام همه گیری ویروس کرونا، اولین تور رسمی بین المللی موتورسواری کشور را به مقصد کربلا معلی برگزار کنیم و پس از آن به دیگر کشور ها نیز سفر خواهیم کرد که قطعا به توسعه گردشگری کشور کمک می کند.

باقری با بیان اینکه برگزاری این گونه تورها تحت نظارت و مجوز پلیس راهور انجام می شود گفت: بسیاری از جوانان با حضور در این تورهای موتورسیکلت می توانند با رعایت کامل مقررات از تجربه ورزش مفرح و پر انرژی را داشته باشند.

اجرای تور موتورسواران کشور در ایام خاص (مناسبت‌های ملی و مذهبی) همانند برگزاری نخستین تور در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) همچنین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور زنده نگه داشتن نام و یاد آن ها و همچنین ادامه راه آنان و حفظ ارزش های امام و انقلاب در بین جوانان است.

به گزارش ایرنا، برنامه‌های حوزه‌های اتومبیل‌رانی کانون در سراسر کشور از روز شنبه یازدهم بهمن در آستانه آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته که به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا بود، آغاز شد.

همچنین رژه با شکوه اعضای موتورسواری کمیته موتور ریس حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی استان هرمزگان و هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی این استان برگزار شد و شرکت‌کنندگان هم‌سو با دیگر ملت ایران با آرمان‌های امام خمینی (ره) و نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به یمن فرارسیدن دهه مبارک فجر، اولین جلسه مشترک حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی استان خراسان جنوبی و هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان باهدف ارتقای همکاری‌ها در راستای کمک به رشد، توسعه و گسترش فعالیت‌های اتومبیل‌رانی و موتورسواری برگزار شد.

ورود کاروان رالی‌تور کمپر و کاروانینگ حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به اصفهان در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه و ورود به شیراز در روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹، کارشناسی ۱۸ دستگاه خودروی تاریخی استان یزد توسط کارشناسان دبیرخانه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی در روز پنجشنبه ۱۶ بهمن از دیگر برنامه‌های کانون در دهه فجر ۹۹ بود.

در کنار این‌ها، دومین دوره طرح پاکداشت طبیعت و پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه هفدهم بهمن‌ماه هم‌زمان با ششمین روز از دهه فجر به میزبانی هیئت‌های موتورسواری ‌اتومبیل‌رانی در شرق شهرستان کرج و بخش آسارا برگزار شد.

در ادامه نیز، مسابقات چندجانبه کشوری اتومبیل‌رانی اسلالوم جام فجر روز جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ توسط هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان البرز و با همکاری حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با حضور قهرمانان کشوری در دو بخش آقایان و بانوان در پارکینگ شهرداری اشتهارد برگزار شد.

رالی تفریحی خانوادگی کیش هم روز جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ به مناسبت گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی ‌و هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی کیش، با همکاری مؤسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره برگزار شد. در این رالی بیش از ۱۲۰ خودرو شرکت داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید