تنها چیزی که برای فدراسیون مهم نیست بحث لیگ بانوان است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ۹:۲۰
    کد خبر :593768

سرپرست اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد گفت: در خصوص حضور تیم دانشگاه آزاد در بسکتبال بانوان، فدراسیون بسکتبال را بی تفاوت می‌بینیم وهیچ پالس مثبت و منفی و واکنشی در این بین تا به امروز ما از فدراسیون ندیدیم.

دکتر کمال جوانمرد، سرپرست اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد درباره انحلال تیم بسکتبال بانوان عنوان کرد: همیشه هم بحث منحل شدن مطرح نیست بعضا بحث تغییر استراتژی هم برای باشگاه‌ها وجود دارد ولی قطعا اگر تیم حمایت نشود ممکن است به انحلال یا تغییر استراتژی تن بدهد. سال گذشته ما 16 تیم در لیگ برتر داشتیم که 8 تیم برای بخش بانوان بود و 8 تیم هم برای بخش آقایان، خوشبختانه اکثر تیم‌های ما هم روی سکو بودند. ولی امسال این تعداد تیم‌ها را از 16 به 24 افزایش دادیم و این تعداد تیم را بستیم ولی این به معنای این نیست که ما دیگر هیچ تیمی را نخواهیم اضافه کنیم.

به گزارش برنا،او ادامه داد: بحث اضافه شدن تیم‌ها را ما می‌گذاریم برای شورای عالی ورزش و در آنجا بررسی می‌کنند و اگر قرار شد تیم‌هایی را اضافه کنیم قطعا یکی از تیم‌هایی که اضافه خواهد شد تیم بسکتبال است. ما به عنوان نماینده آسیا در مسابقات دانشجویان جهان در بخش بسکتبال بانوان سه نفره حضور داریم. بنابراین کارمان را داریم انجام می‌دهیم و تیم را هم می‌بندیم و اردوها هم انشالله از شهریور ماه شروع می‌شود.

جوانمرد اضافه کرد: ولی فعلا همانطور که گفتم 24 تیم را که مسابقاتشان زودتر در لیگ شروع می‌شود را بستیم و بودجه‌اش را تأمین کردیم و منتظر هستیم ببینم که شورای عالی ورزش اعلام کند آیا این 24 تیم کفایت می‌کند یا اینکه بر اساس بودجه‌ای که داریم و بر اساس مصلحت دانشگاه در چند رشته دیگر می‌توانیم تیم داری کنیم. بنده انحلال هیچ تیمی را اعلام نمی‌کنم اما متاسفانه در خصوص حضور تیم دانشگاه آزاد در بسکتبال بانوان، فدراسیون بسکتبال را بی تفاوت می‌بینیم وهیچ پالس مثبت و منفی و واکنشی در این بین تا به امروز ما از فدراسیون ندیدیم و شما اولین نفری هستید که واکنش نشان دادید و از ما توضیح خواستید. نمی‌دانم آیا برای فدراسیون بسکتبال مهم است یک دانشگاه شرکت کند یا مهم نیست. اگر مهم است به کمک ما بیاید و مشوق شود به ما دعوت‌نامه‌ای بدهد اما متأسفانه تنها چیزی که انگار برای این فدراسیون مهم نیست بحث لیگ بانوان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید