تلفن هوشمند زیبا و قدرتمند شیائومی Civi S1 معرفی شد

    کد خبر :904335

شیائومی امروز از گوشی Civi S1 رونمایی کرده است. این گوشی به عنوان جایگزین گوشی شیائومی Civi که سال گذشته در بازار چین عرضه شد، معرفی شده است.

بازتاب -گوشی شیائومی Civi S1 امروز رونمایی شد. این گوشی از یک نمایشگر با لبه‌های خمیده با ابعاد 6.55 اینچ برخوردار است. پنل این نمایشگر با فناوری OLED تولید شده و می‌توان از نرخ بروزرسانی تا 120 هرتز پشتیبانی نماید. شیائومی نمایشگر گوشی Civi S1 را به نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی مجهز کرده تا برای بازی نیز گزینه مناسبی باشد. از دیگر خصوصیات صفحه نمایش این دستگاه می‌توان به عمق رنگ 10 بیتی و پشتیبانی از دالبی ویژن اشاره کرد.

شیائومی برای قدرت بخشیدن به گوشی هوشمند Civi S1 از تراشه Snapdragon 778G+ 5G استفاده کرده که در کنار آن تا 12 گیگابایت حافظه رم در دسترس خواهد بود. بدنه این محصول تنها 166 گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز 6.98 میلی‌متر اعلام شده است. پشت این دستگاه یک ماژول دوربین سه گانه قرار دارد که دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در آن به کار گرفته شده است. در کنار دوربین اصلی، لنز اولتراواید با حسگر 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی به چشم می‌خورند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این گوشی نیز به قابلیت دنبال کردن چشم انسان مجهز شده است.

دوربین گوشی شیائومی Civi S1 ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی دارد که قادر است علاوه بر رفع چین و چروک‌های صورت، عکس‌ها را طبیعی جلوه دهد. از دیگر خصوصیات این دستگاه می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، سنسور مادون سرخ، بلوتوث 5.2 و وای فای 6 اشاره کرد. شیائومی داخل گوشی Civi S1 یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی تعبیه کرده که از شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه در رنگ‌های آبی، صورتی، مشکی و سفید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. شیائومی برای نسخه دارای 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی گوشی Civi S1 قیمتی معادل 450 دلار در نظر گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید