تغییر نام نمایش «کافه لقانطه» به «لُکانطه»

    کد خبر :919230
تغییر نام نمایش «کافه لقانطه» به «لُکانطه»

پیرو شکایت مدیر یک رستوران به دلیل تشابه اسمی نام نمایش کافه «لقانطه» به «لُکانطه» تغییر کرد و به گفته کارگردان، مرکز هنرهای نمایشی، بدون نظرخواهی و هماهنگی با گروه، تصمیم گیری و حکم بر تغییر نام نمایش را صادر کرده است.

ساقی عطایی یکی از کارگردانان این اثر گفت: پیرو مشورت‌هایی که از ابتدای نوشتن این نمایشنامه با علی اصغری داشتیم، نام کافه لقانطه را انتخاب کردیم و بر همین اساس متن را تکمیل کردیم و برای دریافت مجوز به مرکز هنرهای نمایشی ارسال کردیم. بعد از بازبینی نهایی نمایش و در آستانه آغاز پیش فروش، پیرو شکایت مدیر یک رستوران با نام مشابه به نام نمایشنامه، از طرف مرکز هنرهای نمایشی، بدون نظرخواهی و هماهنگی با گروه، تصمیم گیری یکطرفه صورت گرفت و حکم بر تغییر نام نمایش را صادر کردند. البته ما هنوز متعجبیم که چرا مرکز هنرهای نمایشی که می بایست حامی گروه‌های تئاتری باشد بر علیه ما و به نفع مالک رستوران رای داد! در نهایت ما به اجبار نام نمایش را از کافه لقانطه به «لُکانطه» تغییر نام دادیم.

نمایش «لُکانطه» نوشته علی اصغری با کارگردانی مشترک ساقی عطایی و علی اصغری از اوایل تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، ‌در این نمایش که تهیه‌کننده آن حمیدرضا علی‌نژاد و مجری طرح آن را نورالدین حیدری ماهر بر عهده دارد، بازیگرانی(به ترتیب ورود به صحنه) همچون: امیر غفارمنش، مهدی یغمایی، فرزاد حسنی، حسین پورکریمی، فرنوش نیک‌اندیش و آذین رئوف ایفای نقش می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید