تعطیلی‌های ورزش ایران تا ۲۱ خرداد / تصویر

  • آرشیو
  • شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۴۶
    کد خبر :816518
تعطیلی‌های ورزش ایران تا ۲۱ خرداد

استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد، باشگاه‌های ورزشی سالنی و مدارس فوتبال تا پایان ۲۱ خردادماه سال جاری در ۲۱۷ شهر کشور، مجوز فعالیت نخواهند داشت.

طبق جدیدترین رنگ‌بندی رسمی اعلامی کشور در حال حاضر ۱۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲۳۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و در عین‌حال هیچ شهرستان آبی در کشور وجود ندارد.

بر این اساس، وضعیت کرونا در شهرستان‌های گناباد (خراسان رضوی)، امیدیه و هندیجان (خوزستان)، ایرانشهر، چابهار و نیک‌شهر (سیستان و بلوچستان)، پاوه (کرمانشاه)، بستک، بندرلنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک، حاجی‌آباد، رودان، قشم و میناب (هرمزگان) قرمز اعلام شده است.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته به عنوان گروه شغلی یک در رشته‌های مختلف از جمله شهرهای قرمز نیز مجاز است.

به گزارش ایسنا، هم‌چنین استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته‌اند تا مجاز به فعالیت در شهرهای زرد باشند، علاوه بر این باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهرهای زرد هستند.

این درحالی است که مدارس فوتبال نیز، صرفا در شهرهای زرد رنگ از نظر شیوع ویروس کرونا امکان و مجوز فعالیت دارند و بازگشایی و فعالیت آن‌ها در شهرهای با رنگ نارنجی و قرمز غیرقانونی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید