تعداد دانلود تلگرام از 1 میلیارد بار عبور کرد

    کد خبر :841609

بر کسی پوشیده نیست که تلگرام پیام رسان محبوبی در منطقه خاورمیانه و برخی نقاط دیگر است. حال به تازگی مشخص شده این پیام رسان به بیش از 1 میلیارد دانلود رسیده و نشان دهنده محبوبیت بالا آن است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– در ابتدای سال، WhatsApp سیاست جدیدی را برای حفظ حریم خصوصی معرفی کرد که به نظر می‌رسید کاربران آن را به اشتباه متوجه شدند. در نتیجه، بسیاری از کاربران شروع به جستجوی پیام رسان جایگزین کردند که حریم خصوصی بیشتری را ارائه دهد و تلگرام یکی از آنها بود. این شرکت قبلاً گزارش داده که در اوج برخی مشکلات، آنها شاهد ثبت 25 میلیون کاربر جدید در 72 ساعت بودند.

با توجه به آخرین آمار و ارقام، به نظر می‌رسد که تلگرام بالاخره موفق به دانلود 1 میلیارد بار شده است. این به گفته Sensor Tower نقطه عطفی برای تلگرام از زمان شروع به کار در سال 2013 است.

هنوز مشخص نیست که سیاست بحث برانگیز حریم خصوصی واتس اپ به تلگرام کمک کرده است تا تعداد کاربران خود را افزایش دهد یا اینکه برنامه با ویژگی‌های خود به این موفقیت رسید، به هر حال این واقعاً یک دستاورد است. ناگفته نماند این تعداد دانلود بدان معنا نیست که 1 میلیارد کاربر فعال در این پیام رسان هستند.

این یعنی 1 میلیارد بار دریافت و نصب شده و ممکن است برخی از کاربران این پیام رسان را به کار نگیرند و تنها روی تلفن هوشمند خود داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید