جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد؛

تعامل ناجا با صداوسیما برای پیشبرد خوشایندسازی خدمت سربازی

    کد خبر :626186

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای پیشبرد امر خوشایندسازی خدمت سربازی درصدد تعامل بیشتر با صداوسیما هستیم.

 

سردار ایوب سلیمانی در خصوص پیشبرد برنامه های فرهنگی خدمت مقدس سربازی از طریق تعامل بیشتر با شبکه های سیما اظهارکرد:یکی از دغدغه های همه جوانان در گروه سنی خاصی ،خدمت سربازی است که قبل از شروع خدمت سربازی تا حتی بعد از خدمت سربازی را برمی گیرد.

 

وی با بیان اینکه صدا و سیما برآیند خاص مردم است و اراده مردم باید نبض جامعه در صدا و سیما باشد،گفت: سالانه میلیون ها نفر از جوانان درگیر مقوله سربازی بوده که مخاطب خوبی برای صدا و سیما هستند،لذا در صدد هستیم برای پیشبرد امر خوشایند سازی خدمت سربازی بیش از گذشته با صدا و سیما همکاری داشته باشیم.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه جوانان در دوران سربازی با حفظ امنیت کیان جامعه موجب می شوند سازمان ها از جمله صدا و سیما بتوانند در آرامش و آسایش فعالیت کنند،افزود:شبکه های مختلف سیما با توجه به حوزه های فعالیتی خود از جمله شبکه های علمی ،ورزشی ،فرهنگی و… میبایست به مقوله سربازی بپردازند و نیروهای مسلح نیز از نظر تامین محتوا با این سازمان همکاری می کنند.

 

وی بیان داشت:در هفته نیروی انتظامی امسال صدا و سیما همکاری خوب و پررنگی با پلیس داشته و توانسته ایم ازاین طریق برنامه ها و دغدغه های خود را برای مردم تشریح کنیم.

 

سردار سلیمانی اظهارکرد: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته با صدا و سیما، هریک از پلیس های تخصصی با محوریت معاونت اجتماعی ناجا، در بخش های مختلف مانند مواد مخدر،آگاهی و … از ظرفیت های صداوسیما برای پیشبرد اهداف خود بهره مند می شوند.

 

به گزارش  مهر، جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: بیست درصد ارتباط کل حاکمیت در ارتباط با پلیس است و این ارتباط دو طرفه است و در طول روز بعید است که یک شهروند ایرانی با پلیس ارتباطی نداشته باشد که با تعامل و هم فکری دو طرفه،جامعه امنی شکل می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید