تصاویر قاب‌ محافظ گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس منتشر شد

    کد خبر :764760

اخیرا تصاویر قاب محافظ گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس منتشر شده که در آن‌ها، ظاهر و محل قرار گرفتن دوربین‌های پشت گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ مشخص است.

به‌تازگی تصاویری منتشر شده است که به قاب‌ محافظ گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ مربوط می‌شوند. این دو گوشی به‌جای اینکه صفحه‌نمایش خمیده داشته باشند، از صفحه‌نمایش مسطح بهره می‌برند و صفحه‌نمایش خمیده تنها در مدل اولترا دیده می‌شود. استفاده از صفحه‌نمایش مسطح باعث می‌شود شرکت‌های مختلف بتوانند راحت‌تر برای این گوشی‌ها قاب محافظ تولید کنند. گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس به ترتیب صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچ و ۶٫۷ اینچ دارند. هر دو صفحه‌نمایش OLED خواهند بود و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند و همچنین وضوح آن‌ها ۱۰۸۰ پلاس است. باید به این موضوع اشاره کنیم که وضوح صفحه‌نمایش گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ به ۱۴۴۰ پلاس می‌رسد.

با نگاهی به این قاب‌ها متوجه ماژول دوربین پشت خواهید شد. قاب‌های محافظ توانسته‌اند فاصله‌ی ماژول دوربین با بدنه را پر کنند تا پشت گوشی حالتی کاملا یک‌دست پیدا کند. سه دوربین پشت برای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده است که دوربین اصلی حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دارد. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه باز است و دوربین دیگر حسگر ۶۴ مگاپیکسلی برای زوم کردن دارد.

به گزارش انتظار می‌رود سری گلکسی اس ۲۱ در سه مدل معرفی شود. بر اساس شایعات، این خانواده در دی‌ماه معرفی و همراه گلکسی لایو بیاند یا گلکسی بادز ۲ راهی بازار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید