تصاویر رندر آیفون ۱۳ قرمزرنگ منتشر شد

  • آرشیو
  • شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ۱۶:۰۲
    کد خبر :802536
تصاویر رندر آیفون ۱۳ قرمزرنگ منتشر شد

امروز تصاویر رندر آیفون ۱۳ قرمزرنگ منتشر شده است که محل قرار گرفتن دوربین‌های پشت و ظاهر گوشی‌های بعدی اپل را نشان می‌دهند.

هنوز ۵ تا ۶ ماه به معرفی و عرضه آیفون ۱۳ باقی‌ مانده است؛ اما شایعات مختلفی درباره این محصول منتشر می‌شود. امروز حساب کاربری Xleaks7 در توییتر تصاویری از رندر آیفون ۱۳ قرمزرنگ منتشر کرد.

با نگاهی به این تصاویر متوجه می‌شوید که ظاهر آیفون ۱۳ بسیار به آیفون ۱۲ شبیه است. آیفون ۱۳ لبه‌های مسطح دارد و ناچ صفحه‌نمایش آن کوچک‌تر شده است. طبق شایعات، آیفون بعدی اپل در ابعاد ۱۴۶٫۶۴ در ۷۱٫۵ در ۷٫۵۶ میلی‌متر ساخته می‌شود که کمی با ابعاد آیفون ۱۲ متفاوت است.

تغییر بزرگ را بیشتر در پشت گوشی مشاهده می‌کنیم. جایی که دو دوربین به‌صورت مورب از یکدیگر قرار گرفته‌اند. به گفته‌ی جی‌اس‌ام‌آرنا، این چیدمان دوربین‌های پشت قبلا هم در تصاویر رندری که از آیفون ۱۳ منتشر شده‌اند دیده شده بود؛ اما هنوز اطلاعاتی درباره حسگرهایی که برای این دوربین‌ها در نظر گرفته شده منتشر نشده است.

به گزارش زومیت، بر اساس شایعات، آیفون ۱۳ صفحه‌نمایش LTPO دارد. به نظر می‌رسد اندازه صفحه‌نمایش تغییر نکرده است و آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی، آیفون ۱۳ مینی صفحه‌نمایش ۵٫۴ اینچی و آیفون ۱۳ پرو مکس صفحه‌نمایشی ۶٫۷ اینچی خواهند داشت.

انتظار می‌رود این گوشی‌ اپل مهرماه با قیمت پایه ۷۰۰ دلار راهی بازار شود.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید