تصادف شدید پژو با گاردریل های اتوبان یاسینی

    کد خبر :774847

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد و تصادف شدید سواری پژو با گاردریل های کناری اتوبان یاسینی به جنوب رمپ بابایی غرب خبر داد.

سرهنگ مجید رنجبر ضمن بیان این خبر اظهار کرد: مقارن ساعت ۰۵:۴۵ صبح امروز، در مسیر اتوبان یاسینی به جنوب رمپ بابایی غرب، یک دستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و پس از چرخیدن به دور خود، با گاردریل کناری اتوبان برخورد می‌نماید.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این خودرو پس از برخورد و خسارت به چندین گاردریل این اتوبان متوقف می‌شود.

رنجبر افزود: با حضور به موقع تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس معاینه سراپایی راننده پژو به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.

سرهنگ رنجبر در خصوص علت حادثه گفت: عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده پژو بوده است.

به گزارش مهر، وی از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت حتماً به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید