ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۰۲
    کد خبر :890257
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر

سرخ‌پوشان پایتخت امروز در یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل خود میهمان گل‌گهر سیرجان هستند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز از ساعت ۱۷ در هفته نوزدهم لیگ برتر درحالی به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌روند که سرخ‌ها پس از چند پیروزی متوالی برای ماندن در کورس قهرمانی در کنار رقیب سنتی خود نیاز مبرمی به هر سه امتیاز این دیدار دارند.

شاگردان گل‌محمدی تا قبل از این دیدار با ۴۱ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارند و در صورت شکست گل‌گهر می‌توانند دست کم همچنان فاصله خود را با استقلال حفظ کنند.

در طرف دیگر گل‌گهری‌های ۲۸ امتیازی که هم‌اکنون در رده ششم جدول جای گرفته‌اند با توقف پرسپولیس می‌توانند به خود را به جمع مدعیان بالای جدول برسانند.

تغییرات احتمالی ترکیب پرسپولیس برای بازی امروز مقابل گل‌گهر را بررسی می‌کنیم:

حامد لک که به تازگی قرارداد خود را یکسال دیگر با سرخ‌ها تمدید کرده به احتمال فراوان همچنان دروازه‌بان اول پرسپولیس در بازی امروز خواهد بود. ضمن اینکه گوهری، دروازه‌بان دیگر سرخ‌پوشان روی نیمکت قرار می‌گیرد تا درصورت لزوم از این بازیکن استفاده شود.

گل‌محمدی به احتمال زیاد برخلاف هفته گذشته از ۴مدافع در قلب دفاع استفاده می‌کند. طبق شنیده ها امروز سیدجلال حسینی به ترکیب سرخ ها باز خواهد گشت و در کنار او فرشاد فرجی و یا هنانوف به میدان خواهند رفت. شانس بازی بازیکن تاجیک در این بازی البته بیشتر است. سعید آقایی و رامین رضاییان هم در جناحین خط دفاعی به میدان خواهند رفت.

امروز کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، احسان پهلوان هم کمربند میانی سرخ‌ها را تشکیل می‌دهند.

مهدی ترابی و مهدی عبدی نیز در خط حمله برای سرخ‌ها توپ خواهند زد، البته به دلیل عملکرد خوب حامد پاکدل در دو بازی گذشته پرسپولیس این احتمال وجود دارد که این مهاجم به جای عبدی از ابتدا در ترکیب اصلی بهکار گرفته شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

حامد لک، سید جلال حسینی، هنانوف، سعید آقایی، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی و حامد پاکدل(عبدی)

همشهری‌آنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید