ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ویستا توربین

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۰۰
    کد خبر :872110
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ویستا توربین

سرخ‌پوشان پایتخت امروز در رقابت‌های جام حذفی به مصاف تیم دسته اولی ویستاتوربین می‌روند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم دسته اولی ویستاتوربین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی هستند.

پرسپولیسی‌ها با در نظر گرفتن شرایط تیم و برای جلوگیری از مصدومیت چند مهره کلیدی خود به احتمال فراوان در این دیدار با چند تغییر نسبت به ترکیب ثابت دیدارهای لیگ به میدان خواهند رفت. گل‌محمدی به احتمال زیاد در این بازی از مهره‌های نیمکت‌نشین خود در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد تا انگیزه این بازیکنان ذخیره برای بازی‌های بعدی به ترکیب ثابت سرخ‌پوشان بالا ببرد.

حامد لک با توجه به نبود رادوشوویچ محتمل‌ترین گزینه سرمربی پرسپولیس در درون چهارچوب خواهد بود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در خط دفاع برخلاف زوج ثابت این تیم که جلال حسینی و علی نعمتی هستند، این بار علیرضا ابراهیمی و فرشاد فرجی کنار هم بازی می‌کنند. علی شجاعی در سمت چپ خط دفاع به میدان خواهد رفت و اثری از سعید آقایی یا وحید امیری نخواهیم دید. مهدی شیری اما مثل همیشه در سمت راست خط دفاعی بازی می‌کند.

رضا اسدی به ترکیب اصلی برمی‌گردد و کنار محمد شریفی زوج خط هافبک دفاعی است. احسان پهلوان و سیامک نعمتی دو هافبک رو به جلو خواهند بود.

در خط حمله هم عیسی آل کثیر و مهدی عبدی بازی می‌کنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ویستاتوربین:

حامد لک، علیرضا ابراهیمی، فرشاد فرجی، علی شجاعی، مهدی شیری، رضا اسدی، محمد شریفی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید