ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۹:۴۴
    کد خبر :893144
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

سرخ‌پوشان پایتخت امروز در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان می‌روند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز از ساعت ۱۹.۳۰ در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر در آبادان میهمان شاگردان علیرضا منصوریان است.

سرخ‌پوشان پایتخت که با پیروزی هفته گذشته و توقف آبی‌ها مجددا به سه امتیازی رقیب سنتی خود رسیده‌اند، برای رسیدن به صدر چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارند.

در طرف دیگر نفتی‌ها که با هدایت منصوریان با ۳۷ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند برای رسیدن به تیم‌های بالای جدول از انگیزه لازم برای توقف پرسپولیس برخوردارند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، کادر فنی پرسپولیس با توجه به اینکه امروز میلاد سرلک، سیامک نعمتی، عیسی آل کثیر، امید عالیشاه به علت مصدومیت و سعید آقایی به دلیل محرومیت در اختیار ندارند تغییرات احتمالی زیر را در ترکیب یازده نفر قرمزها اعمال می‌کنند:

حامد لک که پس از مدت‌ها در بازی هفته گذشته نیمکت‌نشین شد، بعید به نظر می‌رسد که در بازی امروز هم در ترکیب اصلی سرخ‌ها قرار بگیرد، بنابراین احمد گوهری مثل دیدار هفته پیش انتخاب اول گل‌محمدی در درون دروازه خواهد بود.

وحدت هنانوف که رفته رفته در ترکیب قرمزها جای خودش را پیدا کرده به احتمال فراوان در کنار سید جلال حسینی قلب دفاع پرسپولیس را تشکیل می‌دهند اما در سمت چپ خط دفاعی علی شجاعی جانشین سعید آقایی محروم خواهد بود و رامین رضاییان مدافع سمت راست سرخ‌پوشان در آبادان است.

اما تغییر مهم سرخ‌ها در غیاب میلاد سرلک محمد شریفی جوان خواهد بود که در کنار کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان و مهدی ترابی کمربند میانی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند.

وحید امیری و مهدی عبدی نیز در خط حمله قرمزها به میدان می‌روند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

احمد گوهری، وحدت هنانوف، سید جلال حسینی، علی شجاعی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، محمد شریفی، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی و مهدی عبدی.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید