ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۲۴
    کد خبر :899202
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار

سرخ‌پوشان پایتخت امشب در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هوادار می‌روند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در نخستین بازی رسمی‌ در سال ۱۴۰۱ و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از هفته بیست و چهارم امشب از ساعت ۲۰.۳۰ میهمان شاگردان رضا عنایتی هستند.

پرسپولیس ۴۹ امتیازی پس از تساوی مقابل استقلال در دربی تهران، شش امتیاز از این تیم عقب افتاد و امروز برای کم‌کردن این اختلاف انگیزه‌های زیادی دارد. در طرف دیگر تیم هوادار که با هدایت عنایتی در ۷ هفته اخیر شکست نخورده و با ۲۷ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد، حریف سرسختی برای سرخ‌ها خواهد بود.

پرسپولیس در بازی امروز لک،نعمتی و امیری را در اختیار ندارد. به این ترتیب احمد گوهری امشب با توجه به اتفاقات چند روز گذشته بین حامد لک و یحیی گل‌محمدی در درون دروازه پرسپولیس خواهد بود. فرشاد فرجی و علی نعمتی مانند دربی قلب دفاع سرخ‌پوشان را تشکیل می‌دهند. سعید آقایی در دفاع چپ و رامین رضاییان نیز در دفاع راست ترکیب چهار نفره دفاع پرسپولیس را کامل می‌کنند.

در خط مرکزی و جناحین، رضا اسدی پس از فیکس بودن در بازی قبلی امروز هم در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. زوج او در خط میانی را باید از میان سرلک و کامیابی نیا انتخاب شود که احتمالا گزینه یحیی سرلک خواهد بود. در سمت راست خط میانی احسان پهلوان و در سمت چپ نیز مهدی ترابی به میدان خواهند رفت تا مهاجمان پرسپولیس را در امر گلزنی یاری کنند. مهدی عبدی امشب جانشین وحید امیری ستاره مصدوم پرسپولیس خواهد شد تا با قرار گرفتن در کنار شیرزود تمیروف خط حمله جدید پرسپولیس را بسازند.

ترکیب پرسپولیس مقابل هوادار

احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضائیان، رضا اسدی، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی ترابی، شیرزود تمیروف و مهدی عبدی

همشهری‌آنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید