ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ذوب آهن

  • آرشیو
  • دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۰۷
    کد خبر :813025
پرسپولیس برابر ذوب آهن

یحیی گل محمدی در بازی برابر ذوب آهن تغییراتی در خط دفاع و هافبک تیمش انجام خواهد داد.

پرسپولیس امروز در حالی باید به مصاف ذوب آهن برود که 3 امتیاز این بازی نقش تعیین کننده ای در قهرمانی سرخ ها خواهد داشت. یحیی گل محمدی در این بازی سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی و امید عالیشاه را در اختیار ندارد تا دست سرمربی پرسپولیس در خط دفاعی خالی تر از قبل باشد.

با این حال یحیی برای این بازی حامد لک را به چارچوب دروازه باز خواهد گرداند. در خط دفاعی در غیاب سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا و کنعانی زادگان زوج خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد.

به گزارش همشهری آنلاین، در سمت راست خط دفاعی سیامک نعمتی بعد از رفع مصدومیت به ترکیب سرخ ها باز خواهد گشت و در جناح چپ هم احتمالا سعید آقایی بعد از حضور در ترکیب سرخ ها در جام حذفی همچنان مدافع چپ پرسپولیس خواهد بود.

در خط میانی احمد نوراللهی و میلاد سرلک به عنوان دو هافبک دفاعی به میدان خواهند رفت اما نکته اصلی چینش مربع هجومی سرخ ها خواهد بود. وحید امیری بعد از چند بازی حضور در دفاع چپ این بازی یک خط جلوتر خواهد آمد تا در کناری مهدی ترابی دو هافبک هجومی پرسپولیس باشند. در این بازی امید عالیشاه همچنان غایب بزرگ سرخ‌ها بود و احسان پهلوان احتمالا به نیمکت منتقل خواهد شد.

زوج خط حمله پرسپولیس هم با عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو شکل خواهد گرفت. آل‌کثیر از زمان بازگشتش آمار فوق‌العاده‌ای در گلزنی داشته و شهریار مغانلو امیدوار است در لیگ هم درخشش خود در آسیا را تکرار کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

لک-کنعانی زادگان-کامیابی نیا- نعمتی-آقایی-سرلک- نوراللهی-امیری-ترابی-آل کثیر-مغانلو

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید