هت‌تریک غیبت استراماچونی

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ماشین سازی

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۲۱
    کد خبر :663222

استقلال تهران در اولین مسابقه نیم فصل دوم لیگ برتر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف ماشین سازی خواهد رفت.

 

در چارچوب بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی از ماشین سازی تبریز میزبانی می‌کند. ماشین سازی در اولین بازی لیگ نوزدهم با گل دیرهنگام اتابک زارعی استقلال را با استارت به همراه آندره آ استراماچونی شکست داده بود. تیم ماشین سازی با 19 امتیاز از 14 مسابقه در میانه‌های جدول حضور دارد و تیم رسول خطیبی اگرچه با اعتصاب یک روزه مواجه بود اما نشان داده که با بازیکنان جوانش می‌تواند برای هر تیمی دردسر ساز باشد.

 

به گزارش ایلنا،استقلال تهران برای سومین بازی متوالی در غیبت سرمربی ایتالیایی‌اش امروز باید مسابقه بدهد. آبی پوشان از هفته گذشته با فسخ قرارداد استراماچونی در دو بازی مقابل پیکان و شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که حاصل آن چهار امتیاز و باقی ماندن در صدر جدول رده بندی است. تیم استقلال در غیاب استراماچونی اما با برنامه‌های این سرمربی برای بازی امروز آماده شده و در تلاش است تا با کسب سه امتیاز این بازی همچنان در رقابت با تیم‌های مدعی در صدر جدول رده بندی حضور داشته باشد.

 

آبی پوشان در حالی برای این مسابقه آماده شده‌اند که علی دشتی، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی را به علت مصدومیت همانند دیدار گذشته در اختیار ندارند و شاهین طاهرخانی هم به علت حضور در اردوی تیم امید در این مسابقه شرکت نخواهد کرد. مهدی قائدی با اجازه کادرفنی تیم امید روز گذشته در تمرین استقلال شرکت کرده و برای این بازی مشکلی در همراهی استقلال نخواهد داشت. گفتنی است که رضا آذری هم به علت مسائل انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفته و به طور حتم در این بازی شرکت نمی‌کند.

 

استقلال امروز همانند جدال با پیکان و شاهین شهرداری بوشهر طبق برنامه‌هایی که استراماچونی به بازیکنان و مترجمش ارائه کرده در آزادی مصاف خواهند داد. شیخ دیاباته که مقابل پیکان به علت محرومیت حضور نداشت در بازی گذشته به ترکیب اضافه شده و ترکیب برنده سرمربی ایتالیایی را تکمیل کرد. قابل پیش بینی است استقلال بدون تغییر نسبت به بازی گذشته در بازی امروز شرکت کند و تغییر در یازده بازیکن مسابقه با گل گهر ایجاد نشود.

 

بدین ترتیب استقلال احتمالا امروز با ترکیب سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قائدی و دیاباته مسابقه می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید