ترمیم رتبه‌بندی معلمان ⁩به تصویب دولت رسید

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۶:۴۱
    کد خبر :716618

محسن حاجی میرزایی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت، با اشاره به ترمیم احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان، گفت: با تصویب دولت در اسفندماه سال ۹۸، همه کارکنان دولت از ضریب فوق العاده شغل برخوردار شدند.

وی افزود: این مسأله شامل حال فرهنگیان و معلمان هم می‌شود، اما محل استفاده از این ضریب، رتبه بندی بود.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: اختلالی در امر رتبه بندی فرهنگیان ایجاد شده بود که امروز چهارشنبه این موضوع در هیأت وزیران ترمیم شد.

به گفته وزیر آموزش و پرورش، زمان اجرای این حکم از فروردین ماه ۹۹ خواهد بود و احکام همکاران به سرعت اصلاح و ما به تفاوت این احکام از فروردین ۹۹ پرداخت می‌شود.

امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم حضوری برگزار می‌شود

حاجی میرزایی از برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری خبر داد و گفت: مدارس ۲ امتحان نهایی مهم پایه نهم و دوازدهم را در پیش دارند که، چون آزمونی سرنوشت ساز است، تاکید کردیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود.

وی تاکید کرد: روش‌های غیرحضوری ممکن است حقوق دانش آموزان را تضییع و نگرانی بیشتری برای دانش آموزان و خانواده‌ها ایجاد کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در این موارد تاکید بر رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت شده است.

معلمان پایه اول ابتدایی از یادگیری دروس توسط دانش‌آموزان اطمینان حاصل کنند

حاجی میرزایی در مورد دانش آموزان پایه ابتدایی اظهار داشت: معلمان پایه اول ابتدایی اطمینان یابند دانش آموزان اهداف دوره تحصیلی را فراگرفته و محتوای آموزشی را به طور کامل آموخته اند و توانایی لازم در آنان ایجاد شده باشد.

به گزارش ایرنا، به گفته وزیر آموزش و پرورش، امتحانات در این پایه می‌تواند به صورت غیرحضوری برگزار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید