ادعای عجیب و غریب ترامپ درباره پس گرفتن ریاست جمهوری آمریکا

    کد خبر :815819
ریاست جمهوری آمریکا

بر اساس گزارش یک خبرنگار نشریه نیویورک تایمز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، خطاب به چند نفر گفته تا ماه اوت مجددا عنوان رئیس جمهوری آمریکا را پس می‌گیرد.

اسپوتنیک گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که در آخرین رقابت انتخابات ریاست جمهوری به جو بایدن شکست خورد، از پذیرش نتیجه این انتخابات که در نوامبر ۲۰۲۰ برگزار شد خودداری کرده و همچنان به ادعاهای خود در خصوص این که پیروزی بایدن در این انتخابات در نتیجه تقلب گسترده بوده، ادامه می‌دهد.

مگی هابرمان، خبرنگار نشریه نیویورک تایمز، در یک توئیت که در ضمیمه آن یک ویدئو از یک گزارش سی.ان.ان در خصوص درخواست جنجالی اخیر مایکل فلن، مشاور امنیت ملی دولت سابق آمریکا برای وقوع کودتای مشابه با کودتای میانمار در آمریکا قرار داشت، نوشت: ترامپ به چند نفر از کسانی که با آن‌ها در ارتباط است گفته که انتظار دارد تا ماه اوت مجددا در سمت ریاست جمهوری منصوب شود.

به گزارش مهر، هابرمان در ادامه متذکر شد که قرار نیست این اتفاق «در یک خلا رخ دهد» و به این اشاره کرد که چطور ترامپ «با امکان صدور کیفرخواست از سوی دادستان منهتن مواجه شود.» این خبرنگار نیویورک تایمز تاکید کرد، رئیس جمهور سابق آمریکا «تمرکز مطلق» روی بازشماری‌های آرای انتخابات داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید