ترامپ، اوباما را به خیانت متهم کرد

    کد خبر :725030

 دونالد ترامپ بار دیگر باراک اوباما، سلف خود را بدون ارائه هیچ مدرکی به خیانت در ارتباط با تحقیقات مربوط به تبانی کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ او با روسیه، متهم کرد.

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ با سی بی ان نیوز درباره اوباما گفت: خیانت، خیانت، خیانت. ترامپ هیچ توضیحات بیشتری مبنی بر اینکه منظور او از خیانت رئیس جمهور اسبق آمریکا چه اقداماتی است، ارائه نکرد. او تنها به تکرار اظهارات پیشین خود مبنی بر جاسوسی دولت اوباما از کمپین انتخاباتی‌اش بسنده کرد.

ترامپ در این مصاحبه گفت آن‌ها مدت‌ها در حال جاسوسی از کارزار انتخاباتی من بودند. در نهایت معلوم شد که حق با من است. رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد منتظر نتیجه تحقیقات مربوط به یافتن ریشه تحقیقات رابرت مولر، بازرس سابق وزارت دادگستری و سرپرست تیم تحقیقاتی در خصوص مداخله ادعایی روسیه در انتخابات آمریکاست.

ترامپ و متحدانش مدتهاست مامورین پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی)، را به داشتن انگیزه‌های سیاسی برای تحقیقات در خصوص تبانی میان کمپین انتخاباتی او و عوامل خارجی برای دستکاری در انتخابات ۲۰۱۶ متهم می‌کنند. این تحقیقات از همان ابتدای ورود به کاخ سفید، ریاست جمهوری ترامپ را تحت الشعاع قرار داد. رئیس جمهور آمریکا بار‌ها با تکذیب هر گونه تبانی با روسیه برای پیروزی در انتخابات، از تحقیقات بازرس ویژه وزارت دادگستری به عنوان تعقیب توهمات یاد کرد.

به گزارش جوان،سرانجام سال گذشته میلادی، رابرت مولر با ارائه نتایج تحقیقات تقریبا دو ساله خود اعلام کرد موفق به یافتن مدرکی دال بر تبانی میان ستاد انتخاباتی ترامپ و روسیه برای تغییر در نتایج انتخابات ۲۰۱۶ نشده است. با این حال فرضیه تبانی با عوامل خارجی به طور کامل رد نشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید