تذکر روحانی به رئیس صداوسیما در جلسه هیات دولت

  • سیاسی
  • جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۰۵
    کد خبر :675116

رئیس دفتر رئیس جمهور، در خصوص عملکرد صدا و سیما و اینکه آیا دولت بنای اعتراض ندارد، گفت: در جلسه هیات دولت در روز ۲۵ دی ماه، رئیس جمهور چند تذکر به علی عسگری داده است.

مستند مه شکن یکی از چندین دست برنامه‌های تخریبی صداوسیما علیه حسن روحانی و کابینه اوست. مستند مه شکن که چندین بار روی آنتن شبکه خبر پخش شده از همان ابتدا رئیس جمهور، را هدف قرار داد. این مستند در یکی از قسمت‌های خود به کودتای نوژه می‌پردازد و با اشاره به زمان نماینده مجلس بودن رئیس جمهور، نطق روحانی را سانسور می‌کند و با پخش این نطق تقطیع شده به طور مکرر می‌خواهد ماجرا را به گونه‌ای در ذهن مخاطب جا دهد که حسن روحانی سعی در منحل کردن ارتش در آن زمان داشته است.

همچنین این روز‌ها که کشور و مردم در غم سانحه هواپیمای اوکراینی به سر می‌برند صداوسیما در برخی برنامه‌های خود اعتماد عمومی مردم خدشه‌دار کرده و این بغض و اندوه را به خشم تبدیل کرده است. برای مثال در روز اعلام نقش ستادکل نیرو‌های مسلح در سانحه هوایپمایی اوکراینی، صداوسیما بدنبال پخش برنامه‌های روزمره خود بود.

به گزارش برنا، «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در خصوص عملکرد صدا و سیما و اینکه آیا دولت بنای اعتراض ندارد؟ در پاسخ به یک جمله بسنده کرد و گفت: در جلسه هیات دولت در روز ۲۵ دی ماه، رئیس جمهور چند تذکر به علی عسگری داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید