تدریس خصوصی شیراز محله آستانه

    کد خبر :1068385

تدریس خصوصی شیراز محله آستانه

یکی از راه‌های مقابله با استرس و نگرانی ناشی از خوب نفهمیدن درس‌های مدرسه و دانشگاه، گرفتن معلم خصوصی است. اگر شما از آن مدل والدین دانش‌آموزانی هستید که می‌خواهید به افزایش اعتماد به نفس و انگیزه تحصیلی فرزند خود کمک کنید. اگر دانشجویی هستید که برای ارتقا سطح دانش و تقویت پایه تحصیلی خود تلاش می‌کند، تدریس خصوصی شیراز را یک راهکار ببینید.

تدریس خصوصی در شیراز محله آستانه توسط بهترین معلم‌های خصوصی انجام می‌شود. اگر می‌خواهید بهترین معلم خصوصی با روش‌های تدریس مناسب با خود یا فرزندتان را پیدا کنید، این مقاله را بخوانید. قصد داریم در این مقاله ابتدا راه‌های تشخیص بهترین معلم خصوصی را بیان کنیم. در آخر با معرفی چند معلم خصوصی برتر شیراز محله آستانه کار را برای انتخاب شما راحت کنیم.

ویژگی‌های یک معلم خصوصی خوب

پیدا کردن کسی که بتواند به‌خوبی تدریس کند و مفاهیم را عمیق و کامل درس بدهد، در ابتدا کمی دشوار به نظر می‌رسد. بااین‌حال اگر بدانید معلم خصوصی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، جستجو دیگر چندان سخت نخواهد بود.

دو مقاله در سایت‌های The Balance و Wyzant گام‌های پیدا کردن معلم خصوصی موفق و مهارت‌های لازم برای یک معلم خصوصی را بررسی می‌کنند. عنوان مقاله اول بررسی گام‌های لازم برای یافتن معلم خصوصی فیزیک موفق در ایالات متحده و مقاله دوم بررسی مهارت‌های ضروری برای یک معلم خصوصی فیزیک موفق در ایالات متحده است.

باتوجه‌به این دو مقاله و بسط دادن آن به تمام دروس و تمام معلم‌هایی که می‌خواهند به تدریس خصوصی بپردازند، می‌توان ویژگی‌های یک معلم خصوصی خوب را پیدا کرد. ویژگی‌هایی که با داشتن آن‌ها از داشتن معلم خصوصی در هر مقطعی اعم از ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه اطمینان داشته باشید. در ادامه به بررسی مهمترین ویژگی‌ها می‌پردازیم.

مهمترین ویژگی؛ تدریس خصوصی با توجه به نیاز

دانش‌آموز دبستانی که حواسش بیشتر به بازی است. محصل مقطع دبیرستان که نمی‌تواند با فیزیک و شیمی کنار بیاید و همین باعث افت تحصیلی او می‌شود. فرد پشت کنکوری که از اضطراب روبرویی با غول کنکور نمی‌تواند درس‌ها را دوره کند. دانشجویی که پایه ریاضی خوبی نداشته و ریاضی یک را بارها افتاده است. تمام این افراد نیازهای متفاوتی دارند که باید به‌درستی رفع شود.

مهمترین ویژگی یک معلم خصوصی شناسایی این نیاز‌ها و پیشبرد برنامه درسی براساس آن‌ها است. روش تدریسی که انتخاب می‌شود باید پاسخگوی نیازی باشد که دانش آموز یا دانشجو برای آن به معلم خصوصی روی آورده است. نیازی که گاه آمادگی امتحان، گاه رفع اشکال و انجام تکالیف است و حتی گاهی فقط موفقیت تحصیلی و پیشرفت خواهد بود.

مهارت‌های نرم؛ مهارت‌های مهم تدریس خصوصی

معلم خصوصی علاوه بر داشتن مهارت و تخصص در حوزه تدریس خود باید بتواند با محصل به‌خوبی ارتباط برقرار کند. در واقع موضوعی که شاید به تخصص تحصیلی بچربد همین مهارت‌های نرم است.

مهارت‌های ارتباط موثر، اثرگذاری و مدیریت زمان که پل ارتباطی بین معلم و دانش‌آموز یا دانشجو خواهد بود. بهترین معلم خصوصی‌ها و با سابقه‌ترین‌ها می‌دانند که بدون داشتن مهارت‌های نرم نمی‌توانند رضایت دانش‌آموختگان را جلب کنند.

این موضوع در رویارویی با دانش‌آموزان دبستانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. تدریس ابتدایی در مدارس شیراز مستلزم صبر و حوصله است. همین موضوع در آموزشگاه‌های تدریس خصوصی برای مقاطع بالاتر نیز صدق می‌کند. تدریس خصوصی به دانش‌آموزان بازیگوش پایه‌های هفتم تا دهم متوسطه نیاز به مهارت حل مسئله و حتی کنترل خشم دارد.

از مهارت‌های نرم می‌توانید در راه انداختن کسب‌وکار تدریس خصوصی خود استفاده کنید. همان‌طور که در مقاله راهنمایی جامع برای شروع یک کسب‌وکار تدریس خصوصی فیزیک در ایالات متحده در سایت TutorMe نیز درمورد آن صحبت شده است.

بهترین معلم خصوصی استادبانک در شیراز

برای پیدا کردن معلم خصوصی شیراز محله آستانه می‌توانید از پلتفرم‌های آنلاین استفاده کنید. به کمک این پلتفرم‌ها دیگر لازم نیست مدرسه به مدرسه و آموزشگاه به آموزشگاه جستجو کنید. همچنین دیگر نیاز نیست با همه دوستان و آشنایانی که دانش‌آموز یا دانشجو دارند، تماس بگیرید و از نحوه تدریس معلم خصوصی‌هایی که داشتند، بپرسید.

استاد سلام، تدریس خصوصی، ایران مدرس و استادبانک پلتفرم‌های آنلاین خوبی هستند که می‌توانید به کمک آن‌ها معلم خصوصی پیدا کنید. در این میان استادبانک یک شبکه گسترده از بهترین معلم‌های خصوصی در سراسر ایران است که به کمک آن در کمترین زمان معلم مخصوص خود را پیدا خواهید کرد.

عباس عسکری؛ 4 بار برترین استاد در استادبانک

آقای عباس عسکری یکی از استادان به‌نام شیراز در درس فیزیک است. او بیش از 4 سال است که با استاد بانک همکاری دارد. طی این مدت 1408 جلسه موفق برگزار کرده است. استاد عسکری با‌توجه‌به نیاز دانش‌آموز با او کار می‌کند. برای آمادگی امتحان جزوات جدا و برای آمادگی کنکور تست‌زنی و حل تمرین جدا دارد. هزینه 90 دقیقه کلاس با استاد عسکری 465 هزار تومان است.

رضوان دهقانی؛ تجربه و تخصص در کنار هم

خانم رضوان دهقانی هفت سالی است که در مدارس مختلف به تدریس علوم تجربی و زیست می‌پردازد. همکاری ایشان با استادبانک به بیش از 3 سال می‌رسد. خانم دهقانی تا اینجا 487 جلسه موفق داشته‌اند. موفقیت تحصیلی دانش‌آموزانی که با خانم دهقانی کلاس خصوصی داشتند، در آزمون‌های ورودی مدارس خاص، کنکور و تیزهوشان زیاد بوده است. خانم دهقانی برای هر یک ساعت و نیک تدریس خصوصی 620 هزار تومان دریافت می‌کند.

مرضیه حیاتی؛ معلم قصه گوی برتر استادبانک

برای دانش‌آموزان دبستانی که بازی کردن را به درس خواندن ترجیح می‌دهند، خانم مرضیه حیاتی پیشنهاد می‌شود. انگیزه دادن و ترغیب کردن دانش‌آموز به نشستن پای درسی مانند ریاضی تخصص ایشان است.

خانم حیاتی با بازی و ریاضی، داستان سرایی و قصه‌گویی یادگیری را برای کودک شیرین می‌کند. علاوه بر این ایشان می‌توانند به کودکان دچار اختلال یادگیری و بیش فعالی نیز با کمک بازی درمانی تدریس کنند. خانم حیاتی با 132 جلسه موفق برای هر 90 دقیقه تدریس خصوصی 263000 تومان دریافت می‌کند.

انتخاب نهایی معلم خصوصی شیراز با استادبانک

استادبانک، بانک کاملی از معلم‌های خصوصی است. برای پیدا کردن معلم خوب تدریس خصوصی شیراز محله آستانه می‌توانید روی استادبانک حساب کنید. کافی است پس از انتخاب مقطع از بین اساتیدی که نمایش داده می‌شود، یک نفر را با توجه به رزومه کاری و نظرات دانش‌آموزان قبلی انتخاب کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید