تخت سلطنت ترامپ به دست زنان سیاه پوست واژگون می شود؟

  • سیاسی
  • جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۵۲
    کد خبر :113946

مکسین واترز گفت که به نظر او زنان سیاهپوست این کشور بواسطه قدرت و توانمندی مالی محسوسی که بدست آورده اند می توانند در این کمپین نقشی کلیدی به عهده بگیرند.
مکسین واترز نماینده سیاهپوست ایالت کالیفرنیا با اشاره به کسب قدرت و مکنت در میان زنان سیاهپوست این کشور معتقد است که حضور این زنان در صحنه یکی از الزامات کلیدی برای بیرون راندن ترامپ از کاخ سفید است.

مکسین واترز نماینده سیاهپوست ایالت کالیفرنیا که در ماه های اخیر به کمپین گسترده ای به منظور زمینه سازی برای استیضاح ترامپ مشغول بوده، در سخنرانی در مجمع سالانه نمایندگان سیاهپوست کنگره کشورش گفت که به نظر او زنان سیاهپوست این کشور بواسطه قدرت و توانمندی مالی محسوسی که بدست آورده اند می توانند در این کمپین نقشی کلیدی به عهده بگیرند.

واترز با صراحت تمام هدف این کمپین را بیرون انداختن ترامپ از کاخ سفید آمریکا ذکر کرد و گفت که زنان سیاهپوست کشورش با حضور در صحنه ها قادر به ایفای نقشی اساسی در هدایت این کشور در مسیر درست و اطمینان از این که ترامپ برای مدت زیادی در کاخ سفید باقی نخواهند ماند، خواهند بود.

این نماینده سیاهپوست و با سابقه آمریکایی نیز مانند بسیاری از ناظران و سیاستمداران این کشور ترامپ را به نژاد پرستی و طرفداری از برتری سفیدپوستان متهم کرد و گفت که او در انتخابات سال گذشته این کشور از تمایلات برتری طلبانه نهفته در قشر خاصی از مردم استفاده کرده و با کشاندن آن ها به پای صندوق های رای در این انتخابات پیروز شده است.

واترز پیروزی ترامپ را یک پیروزی استراتژیکی دانست و گفت که ترامپ عملا با بر انگیختن احساسات گروه های نژاد پرست آمریکایی به آن ها اینطور القا کرده است که آن ها تنها قشری هستند که در حمایت از او کوتاهی کرده اند و به این ترتیب آن ها را تحریک به حمایت از خود کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید