تحویل ۲۰۰ دستگاه مخزن CNG به شرکت واحد اتوبوسرانی

    کد خبر :575783

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تحویل ۲۰۰ دستگاه مخزن CNG خبر داد و گفت: تا پایان سال ۴۳۰ دستگاه اتوبوس به سن فرسودگی خواهند رسید که باید مخازن ‌آن‌ها تعویض شود.

پیمان سنندجی با اشاره به اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی دارای دو هزار و ۸۰۰ دستگاه اتوبوس گازسوز است، بیان کرد: اتوبوس‌های گازسوز هفت مخزن CNG دارند که سالانه روی این مخازن تست‌های چشمی و سه سال یک بار تست‌های هیدرواستاتیکی انجام می‌شود. این مخازن دارای تاریخ انقضا هستند و زمانی که تاریخ انقضاء فرا می‌رسد اتوبوس مجاز به سوخت‌گیری نیست. تحت این شرایط مخازن باید جا به جا و تعویض شوند.

وی با بیان اینکه با همکاری ستاد CNG کشور، تحویل ۵۰۰ دستگاه CNG صورت جلسه شد، گفت: در هفته‌ گذشته ۱۰۰ دستگاه و در هفته‌ جاری ۱۰۰ دستگاه دیگر تحویل گرفته شد. این ۲۰۰ دستگاه CNG به صورت رایگان به بخش خصوصی تحویل داده شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: با این ۵۰۰ مخزن CNG، ۷۱ دستگاه اتوبوس تعویض مخزن خواهند شد.

سنندجی با تاکید براینکه تا پایان سال ۴۳۰ دستگاه اتوبوس به سن فرسودگی خواهند رسید که باید مخازن ‌آن‌ها تعویض شود، عنوان کرد: امیدواریم قبل از سال مابقی مخازن تحویل داده شوند و همچنین مخازن CNG اتوبوس‌های گازسوز شرکت واحد نیز تعویض شده باشند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد نصب فیلتر دوده روی اتوبوس‌ها، گفت: برای شماره‌گذاری اتوبوس‌های دارای استاندارد یورو ۴ به بالا، نصب فیلتر دوده اجباری است. همچنین هماهنگی‌های لازم جهت خرید فیلتر برای اتوبوس‌های خارج از این استاندارد انجام شده است. درحال حاضر ۵۰ فیلتر دوده روی اتوبوس‌ها نصب شده است و با نوسازی اتوبوس‌ها دیگر احتیاجی به نصب فیلتر وجود نخواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید