تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ سه شنبه ۲۷ مهر

    کد خبر :854463
تحلیل تکنیکال بیت کوین

قیمت بیت کوین بالاتر از منطقه ۶۰,۰۰۰ دلاری باقی مانده و همچنان در منطقه مثبت معامله می‌شود. قبل از شروع اصلاح نزولی، قیمت بیت کوین برای مدتی از سطح ۶۲,۰۰۰ دلار هم عبور کرد و بالاترین سطح خود را در نزدیکی ۶۲,۸۸۵ دلار ترسیم نمود.

پس آغاز روند اصلاح نزولی، قیمت تا زیر سطوح ۶۲,۰۰۰ دلار و ۶۱,۲۰۰ دلار کاهش یافت ولی در نزدیکی سطح ۵۹,۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ به خوبی حمایت شد.

به تازگی، قیمت دوباره افزایش یافته و دوباره به منطقه ۶۲ هزار دلاری وارد شد. در حال حاضر بیت کوین با قیمت ۶۲,۳۲۸ دلار در حال معامله شدن است که ۰.۱۷ درصد رشد در تایم فریم ۲۴ ساعته را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که در نمودار ساعتی جفت ارز بیت کوین/دلار یک خط روند صعودی اصلی با حمایتی نزدیک به ۶۱,۰۰۰ دلار شکل می‌گیرد.

نمودار ۱ ساعته بیت کوین/دلار

در روند صعودی، مقاومت اول نزدیک به سطح ۶۲,۲۰۰ دلار قرار داشت. اکنون که بیت کوین موفق شده است این مانع را پشت سر بگذارد، مسیر خود تا رسیدن به مقاومت اصلی بعدی در تراز ۶۳,۵۰۰ دلار را هموارتر کرده است. درصورتی که این ارز بتواند بر مقاومت دوم نیز غلبه کند، ممکن است قیمت تا سطح ۶۵,۰۰۰ دلار افزایش یابد.

به گزارش آسان بیت کوین، اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۶۲,۲۰۰ دلاری را با قاطعیت حفظ نماید و دوباره از این سطح بازگردد، احتمالاً دوباره شاهد یک اصلاح نزولی دیگر خواهد بود. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۶۱,۲۰۰ دلار خواهد بود.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز بیت کوین/دلار کم کم در منطقه صعودی شتاب می‌گیرد.

RSI ساعتی برای جفت ارز بیت کوین/دلار اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.

حمایت‌های اصلی: ۶۱,۲۰۰ و ۶۱,۰۰۰ دلار

مقاومت‌های اصلی: ۶۲,۸۵۰ و ۶۳,۵۰۰ دلار

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید