تجمع مردم ترکیه در مقابل پایگاه راداری کورجیک/ عکس

    کد خبر :812010
تجمع مردم ترکیه در مقابل پایگاه راداری کورجیک

روز گذشته مردم ترکیه در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت ناتو از آن، با تجمع در مقابل پایگاه کورجیک در مالاتیا، خواهان تعطیلی این پایگاه شدند.

روز پنجشنبه مردم ترکیه در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت کشورهای غربی از آن، در مقابل پایگاه کورجیک ناتو در مالاتیا تجمع کردند و خواهان بسته شدن این پایگاه و تخلیه نیروهای نظامی خارجی آن شدند.

در این تجمع که اتحادیه جوانان ترکیه نیز در آن حضور داشتند، تظاهر کنندگان شعار می دادند: مسئله فلسطین، مسئله ترکیه است. ترکیه دیده بان اسراییل نمی شود.

وظیفه این پایگاه راداری، رصد اقدامات موشکی و فضایی کشورهای منطقه از جمله روسیه و ایران است که از سوی ناتو، آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی انجام می گیرد.

معاون رهبر حزب وطن ترکیه در این تجمع اظهار داشت: پایگاه راداری کورجیک باید هر چه سریعتر به ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه تسلیم شود. این صریحترین و روشن ترین گامی است که در حق فلسطین باید برداشته شود. کورجیک سپر و دیده بانی اسرائیل است. قرارگاه مرکزی ناتو است که اطلاعات را از طرف آمریکا به اسرائیل منتقل می کند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: کورجیک همچنین در عین حال تهدیدی از سوی اسرائیل و آمریکا به کشورهای مقاوم همسایه ماست. آیا وقتی جوانان شجاع فلسطینی در مقابل اسرائیل ایستاده اند، ما می توانیم به اسرائیل اجازه فعالیت در خاکمان را بدهیم؟

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید